Hoeveel miljarden bezit Nederland?

Toegevoegd na 1 uur:
Verkapte vragen moeten zo nu en dan gegeven worden wil je het onverkapte boven water krijgen wil je nog wat kunnen redden in het totaal.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
13.1K

Het beste antwoord

Nederland is 3,5 biljoen waard.!
De Nederlandse bezittingen vertegenwoordigden in 2008 een waarde van 3,5 biljoen (3.500.000.000.000) euro. Dat komt overeen met ruim 210.000 euro per inwoner. Ten opzichte van 1996 is de waarde meer dan verdubbeld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De vraag die je stelt kan op vele manieren worden benadert: Hoeveel spaargeld hebben de nederlanders; Hoeveel bezit heeft de nederlandse overheid en wat zou dat bij verkoop opbrengen. Hoeveel geld het de nederlandse overheid op hun rekening staan.

Ik ga nu even in op het laatste. Nederland heeft geen positief banksaldo. Bij diverse schuldeisers had Nederland in 2008 een schuld staan van 346 168 miljoen euro (zie wikipedia site). Dit jaar is daar een groot stuk bij gekomen, geleend om oa alerlei bedrijven & banken in leven te houden. Dit bedrag wordt geschat op een totaal van 380 Miljard euro schuld aan het einde van het jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu moet de antwoorder maar gaan aannemen wat je bedoelt... Deze vraag zou ik als ik moderator wissen, helaas...
Miljarden watte? Dieren... Zandkorrels... Bomen... Geld...

En als je de vraag wat anders interpreteert dan anderen, dan hang je, want dan beminnen ze je...

En dan Wie is Nederland? Nederland KAN niets bezitten, want het is een WOORD, een betekenis...

Wat is Nederland? Zijn dat de mensen? zijn dat de overheden? zijn dat de instanties? Zijn dat de dieren?

En dan nog wat, bezit is dat TEGOED of TEKORT, dus schulden...

Dan ga ik nu het enige goede antwoord geven: 1000000000000000000 Euro, maar dan zeg ik er niet bij wat ik er precies mee bedoel, net zoals jij in je vraag...