Hoeveel verschillende culturen zijn er in Nederland?

De vraag is al eerder gesteld, en het antwoord verwees naar een onderzoek van het CBS uit 2009. Ik kan dit onderzoek echter nergens vinden. Weet iemand hoe ik aan dit onderzoek kan komen? Of liever nog: een recenter onderzoek?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Ik heb gekeken of het eerder werd gevraagd, en heb die vraag bekeken. In het antwoord stond enkel een verwijzing naar de website van het cbs, en het getal 189.

Het CBS kan zelf het beste helpen met het uitzoeken van specifieke onderzoeken. Daarvoor kun je ze bellen op 088 570 70 70, of via de website een contactformulier invullen.