Volgens de bron moet het de familie Rothschild zijn. Zelf denk ik dat de Waltons (bekend van tv en Wal-Mart) een goede kans maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ik heb even gezocht op google, niks voor je gevonden, maar wel een lijst met de rijkste mensen op de wereld! misschien is het zo, dat als je zo rijk bent, dat daar geen familie tegen op kan?; )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mittal was voor de fusie met Arcelor al het grootste staalbedrijf ter wereld. Lakshmi Mittal heeft het vermogen van zijn familie flink uitgebreid. Zijn vader begon het staalimperium door in 1971 een kleine staalproducent over te nemen. Sindsdien is het vermogen en het imperium van de Indiase familie flink gegroeid. Mittal is een van de rijkste mensen ter wereld en de rijkste man van Azië.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij de olie Sjeiks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de familie die de meeste liefde ,waardering,respect en steun aan elkaar heeft :) das rijkdom toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Familie Gates.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgensmij de familie rockenfeller die zijn al sinds 1864 met vastgoed bezig