Hij of zij heeft het hart op de goede plek.... Wanneer kan je dat oprecht zeggen?

Of.......,

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.7K

Het beste antwoord

Voor mij geldt dat als je een ander iets kan gunnen en blij kan zijn voor die gene. Dankbaar zijn . En altijd klaar staan indien nodig. Geen afgunst geen oordelen. Maar puurheid en respect hebben voor iemand. Dan heb je het hart op de goede plek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (2)

Als degene die dit betreft hier zelf aanleiding toe heeft gegeven en jouw hiervan heeft overtuigd.
Of je uiteindelijk gelijk gehad hebt dat zal de tijd je moeten leren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand zichzelf opzij zet om een ander te kunnen helpen en daar zijn of haar voldoening uit haalt, dan heb je te maken met iemand die het hart op de goede plek heeft.
Als je bij alles wat je doet alleen het goede voor hebt met de ander of met de situatie, dan zit je hart op de goede plek. Respect en geduld voor een ander, daar begint het allemaal mee.