Kun je gamen in de gevangenis?

Mag je in de gevangenis gewoon gamen? Heb je een eigen computer met lan in een cel?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K
ronron1212
9 jaar geleden
geen toegang tot internet
Computoon
9 jaar geleden
Het moet ook niet te gezellig worden in de gevangenis...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een gevangenis, geen vakantiekolonie.

Antwoorden (1)

Afhankelijk van het delict dat gepleegd is, kom je in een bepaald " gevangenisregime" . Dit kun je vergelijken met strenge of minder strenge afdelingen. Sommigen mogen een tv op hun kamer, anderen niet.
Het hebben van een pc met internetverbinding is (bijna) nergens toegestaan, net zo min als het hebben van een eigen telefoon.
Contact met de buitenwereld wordt bewaakt. Telefoneren is een privilege dat je kunt verdienen of verspelen.