Welke talen leren ze in het Verenigd Koninkrijk?

Bijvoorbeeld, hier leren we Duits, Engels, Frans etc., maar wat leren ze daar?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3K
Antoni
9 jaar geleden
In het overzicht op deze website http://en.wikipedia.org/wiki/National_Curriculum_(England,_Wales_and_Northern_Ireland)#Statutory_subjects staat dat men moderne vreemde talen leert in de fase 7 tot 11 jaar (Key Stage 2) en in de fase 11 tot 14 jaar (Key Stage 3). Daarna kunnen leerlingen kiezen nog langer een taal te leren: "Schools are required, under the amendments to the Education Act 2002, to provide at least one course for those pupils who wish to study it, in each of the entitlement areas at Key Stage 4. These are: the Arts; Design and Technology; the Humanities; and a Modern Foreign Language."

Antwoorden (1)

Vanaf dit jaar moeten leerlingen van 7 tot 11 jaar op de lagere school (primary school) verplicht onderwijs krijgen in een moderne of antieke taal (Latijn, Grieks). Als moderne talen worden speciaal Frans, Spaans en Duits genoemd, maar andere talen zijn ook mogelijk (Russisch, Japans, Chinees, Urdu).