Wat is de beste smoes die je kan geven naar de politie bij een bekeuring?

Je hebt 54 km te hard gereden ,na correctie net 1 km te hard

of door rood

soms kun je ze ompraten als het zeer noodzakelijk is of was

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8K

Het beste antwoord

De tegenwoordige agent is itst het verleden niet meer een nugtere integere en vooral dienstig persoon. De agent van tegenwoordig is een incompetente, zielige geldophaler voor de overheid.
Het is triest maar tegenwoordige staat bijna dagelijks in de krant dat een agent zijn wapen pakt.
In mijn jeugd heb ik in 12 jaar 1 x gehoord dat een agent een waarschiwingsschot losste in delucht voor een vluchtende crimineel.
Het is echter niet alleen die diender te verwijten. Het zijn meer de mensen die agenten aannemen die op andere dingen letten dan in het verleden.
Helaas kan een dialoog niet woorden aangegaan vanwege een te klein vocabulair van de dienstdoende want ja mavo is genoeg.
Welke reden of smoes dan ook, want dat moet nog eerst blijke, zal in de kiem worden gesmoort met een, U kunt altijd bezwaar maken, op de achterkant van dit papier bla bla bla.
De antwoorden moeten tegenwoordig ut computers komen dus misschien kun je je vraag aan een politiecompute stellen.
Mijn boordcomputer is preventief geruimd vanwege een virusinfectie en mijn tom tom is ff de weg kwijt. Hoewel de kans geringer is dan het winnen van de straatsloterij en de straatprijs in 1 dag, bestaat er een kans dat je er en treft met humor (ja sommige zijn net mensen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Je moet ernstig blijven en zeggen dat je te hard hebt gereden, je niet goed hebt opgelet en dat je voortaan beter zult oppassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moet de eerste agent nog tegenkomen die om te praten is. Meestal trappen ze niet in smoesjes.

Maar een leuke smoes zou kunnen zijn: 'Sorry agent, mijn vrouwen staat op het punt te bevallen. Hoe heet u eigenlijk? Als u mij laat gaan, dan zal ik mijn zoon naar u nomen'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemde vraagstelling.

Als je 54km te hard gereden hebt, en je wordt daarop betrapt, dan ben jij je rijbewijs kwijt. Daar helpt geen enkele smoes tegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook niet als je iemand in levensgevaar naar het ziekenhuis brengt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het de waarheid is, dan is het geen smoes.
Het zal zeker gecontroleerd worden, en de rechter zal bepalen of er een sanctie op zal komen te staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb eens een politieagent horen zeggen Conan in wegmisbruikers Ik vond het zo'n goede smoes ik heb hem laten gaan,maar ik weet niet meer hoeveel te hard hij heeft gereden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie weet niet meer hoe hard je gereden hebt?
Jij of die politieagent? In het laatste geval was het geen beste politieagent. En als die niet kan aantonen dat jij te hard gereden hebt, kan hij je daar ook moeilijk voor bekeuren. Mogelijk zijn er best politieagenten van gedachten te brengen, maar ik denk eerder dat je dat dan met veel humor zou moeten proberen, dan met een smoes.
Die lui hebben al zoveel smoezen gehoord, die worden daar doodziek van, en zullen eerder proberen om je daarna als beloning nog ergens anders op te bekeuren. Wees verstandig, en erken het als je fout zit. Werk mee.
Dat werkt vast beter als het verzinnen van smoezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee conan,leef je nog? Ik mag tijdelijk niet plussen,balen joh! Baccio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey Dreamqueen!! Ja ik leef nog hoor. No worries.
Alleen druk,druk,druk...
Een bibliotheekkaart o.i.d. met een foto erop trekken zeggen dat je voor een geheime overheidsdienst werkt en dat je ongehinderd verkeersregels mag overtreden in het kader van je werk.

Hangt ervan af hoe je het brengt, maar het kan zeker werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is een goeie! Een AIVD of Interpol pas ofzo!
De politie heeft alle smoezen al 1000 keer gehoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Andrè van Duin is het gelukt door in het dashboardkastje te roepen : hè daar in de machinkamer doe het een beetje rustig aan .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahahaha, volgens mij kan alleen hij dat op zo'n manier overbrengen dat de agent hem laat gaan! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar het is hem wel gelukt !
Er schoot kramp in m'n rechterkuit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg dat je zo nodig moet poepen, dat ieder mens dit wel eens overkomt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet weten wie ze zoeken en dan zeg je dat die daar achter loopt. dan zijn ze meteen weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb tot mijn vijftigste de rol van student gespeeld als ik een bekeuring kreeg, tot vermaak van iedereen die bij mij in de auto zat, maar het heeft alleen maar de eerste jaren geholpen. Daarna hielp geen enkele smoes meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja agent, u hebt volkomen gelijk. Geef mij de hoogst mogelijke bekeuring a.u.b. U doet uw werk naar behoren en ik verdien het! Overigens, wilt u er mayonaise of een doekje erbij doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allah heeft me gezegd dat ik dat moest doen. Als je daar geen respect voor hebt, discrimineer je me en doe ik aangifte
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, humor op en top! Oh man, kom niet meer bij. +1 wat denk je, gelijk zal hij vinden dat je verzet hebt geboden, née erger nog dat je hebt getracht hem te molesteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, dan krijg je dit soort dappere optredens:
http://www.webregio.nl/waterland/webregio-tv/video/11799846/man-fietst-door-groen-maar-wordt-toch-opgepakt.aspx
"Mijn vrouw is er met een politieagent vandoor gegaan.

Ik reed in eerste instantie niet eens zo hard, net tegen de 80 km p.u. Toen zag ik in mijn spiegel jullie Porsche en ik dacht, NEE he!!!, ze komen haar terugbrengen."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vrees dat als je meer als 54km te hard rijd dat geen enkele smoes goed genoeg is ,voor 1km te hard dan kan je toegeven dat je even niet opgelet hebt en zal er daar wel iets te bespreken zijn maar door rood? "Forget it no way "dat is een zware overtreding en nooit goed te keuren !Als iemand zoiets vertelt dan zal daar wel niks ernstigs gebeurd zijn (oranje) ipv rood bv en zal men het verhaal wel aangedikt hebben al weet ik wel dat de nederlandse agenten best nog vriendelijk en sociaal zijn vergeleken bij onze flikken hier in Belgie ;.) LOL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet zeggen dat ik om de smoezen die hier geplaatst worden wel heel hard moet lachen!
Leuk! Er staan er een aantal tussen waar ik echt nog nooit van gehoord had.

Ik reed zelf een keer met de fiets langs een stoplicht, waarna er een politieagent achter de bosjes vandaan kwam die beweerde dat ik door rood was gefietst. Nu is fietsen door rood natuurlijk iets minder ernstig dan met de auto door rood rijden, maar naar mijn idee stond mijn stoplicht echt op groen.

Heb toen ook tegen die agent gezegd: "Meneer, echt alle respect voor de politie maar het was echt groen."

Uiteindelijk gaf hij mij het voordeel van de twijfel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Nu is fietsen door rood natuurlijk iets minder ernstig dan met de auto door rood rijden,"
Dat betwijfel ik. Je zult als automobilist maar door groen rijden en een door rood fietsende fietser in je grill krijgen. Wordt de automobilist nog schuldig bevonden ook...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk daar heb je gelijk in.
Ik had het misschien iets genuanceerder moeten opstellen.
Maar ik doelde eigenlijk meer op de hoogte van het geldbedrag, die is volgens mij bij auto's hoger dan bij fietsers.
Bij 51 km te hard ben je je rijbewijs kwijt en dan luisteren ze niet naar een smoes. Als het nou minder was geweest, zijn ze meestal milder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent al fout. Dat weet je zelf ook. Dan word je betrapt.
En dan wil je daar ook nog over gaan liegen???
Jij maakt het spannend.
Zorg dat je niet te hard rijdt en al helemaal niet door rood!
De volgende keer rijd je misschien iemand dood!
Houd je gewoon aan de regels, die zijn er niet voor niets.
En jij bent toch geen uitzondering ofzo...
Dan krijg je OOK geen boete.
Neem verantwoording voor je wandaad en leer ervan.
Succes en groetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je man bent: je bierbuikje laten zien en zeggen dat je op weg was naar 't ziekenhuis was i.v.m. weeën.
Als je vrouw bent: de agent een date vragen.