Zijn voorspellingen of readings van paragnosten een momentopname of ligt deze vastbesloten in de kosmos?

Als iemand bijv. zegt: jij zal altijd psychische klachten blijven houden, is dat dan bedoeld als algemene waarheid of als voorspelling? En ligt zo'n voorspelling dan vast? Misschien dat zo'n helderziende over een jaar weer iets heel anders 'ziet?'Door een hoge inzet en conditionering van het brein kun je toch heel veel zaken beinvloeden en verbeteren. Inmiddels is ook bewezen dat als je geen wiskunde of talenknobbel hebt, toch heel behoorlijk kan scoren op die gebieden, alleen doe je er veel langer over.
Graag antwoord van paragnosten, helderziende of mensen die er daadwerkelijk in geloven of zelf e.e.a. aan ervaringen hebben gehad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K
Ritsuka
11 jaar geleden
Het is een moment opname, op dat moment word het uit de dikke duim gezogen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag alleen met ja beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wilde precies zeggen wat Ritsuka al zei. Het is een momentopname van hun fantasie. En @Hans: Precies! "Graag alleen zeggen wat ik wil horen. Een echt antwoord wil ik niet."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jaja maar fantasie kan héél verstrekkende gevolgen hebben... zonder fantasie zouden we zelfs nooit tot leven zijn gekomen op deze Aarde.... en zouden we ook niet in staat zijn om nu met elkaar te communiceren via welke weg dan ook ;-) ik vind de vraag toch boeiend genoeg om er een + voor te geven. Van mij mag iedereen geloven wat die wil, al doende ontdekt iedereen wel hoe één en ander functioneert, toch? Groetjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fantasie is iets van een denkende entiteit en bij het ontstaan van het leven was er geen enkele denkende entiteit betrokken. Dat is gewoon ontstaan tijdens een zeer langdurig proces. Zonder fantasie valt er best te communiceren (computers kunnen bijv. ook communiceren, maar hebben nul komma nul fantasie), alleen zou dat heel wat minder leuk zijn, denk ik.
Ritsuka
11 jaar geleden
@Gerda: een plus geven aan een vraag heeft weinig zin als het account al verwijderd is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Widar Wat bedoel je precies met die denkende entiteit? En wat doet jou schrijven dat er bij het tot stand komen van het leven geen denkende entiteit betrokken was? En stel nu eens dat computers wel over een zekere vorm van fantasie beschikken? Stel dat de lementen waaruit een computer is opgebouwd zichzelf nooit tot stand hadden 'willen' laten komen zonder enige vorm van fantasie van hunnentwege?
Ik weet dat ik nu ver ga maar ik baseer me hierbij op mijn geloof in het bestaan van een bewustzijnsvorm in élk facet van het leven. En inderdaad, een denkproces en/of communicatieproces dat verstoken is van fantasie is uitputtend en op termijn dus verre van aangenaam. Zo ervaar ik dat tenminste. Groetjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een denkende entiteit is gewoon iets dat kan denken. Een god bijvoorbeeld. Wat mij doet schrijven dat er bij het tot stand komen van het leven geen daarvan bij betrokken was, is simpelweg het volkomen ontbreken van enige aanwijzing daaromtrent. Verschillende stadia van het ontstaan van leven zijn in laboratoria nagebootst, waaruit bleek dat het inderdaad gewoon spontaan kan ontstaan, zonder dat het wordt gestuurd door zo'n denkende entiteit. Als computers fantasie zouden hebben, dan zouden ze kunnen gaan scheppen. Ai. Even Arnold bellen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En stel nu eens dat wij mensen een gecamoufleerde, gemutterde of getransformeerde variant van een computer zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het menselijk brein is een soort supercomputer. Wat wil je daarmee zeggen?
Ritsuka
11 jaar geleden
Wat heeft dit met de originele vraag te maken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niets meer, zoals zovaak XD
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een gecamoufleerde, gemuteerde of getransformeerde variant van een computer.... oef, wel in dat geval zou ik er eens een goede virusscanner overheen laten gaan, en een hele beste registry scanner aanschaffen. of... de hele zooi eraf gooien en alles opnieuw instaleren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Ritsuka Wat dit met de originele vraag te maken heeft.
Voor de ene alles en voor de andere niets... voor mij alles dus want... het ene heeft altijd rechtstreeks of onrechtstreeks met elkaar te maken (voor mij dan toch) @Widar Stel nu eens dat zowel datgene wat wij mens noemen en datgene wat wij computer noemen met identiek dezelfde mogelijkheden of identieke 'broncode' behept zijn? Stel nu eens dat de mens, zoals wij die waarnemen of ervaren 'slechts' een ander fantasie-omhulsel (zoals eender welk omhulsel van eender welke electronische apparatuur) is voor een zelfde onzichtbare onfeilbare intelligente kern (oerbron - broncode) van waaruit eender wat gedirigeerd, gemanipuleerd, getransformeerd, geherstructureerd en zoveel meer gereflecteerd wordt? Mijn visie op broncode slaat dan op de broncode van een computerprogramma. Zie link:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Broncode Mij lijkt het niet onwaarschijnlijk. Ik weet het, dit is nog steeds niet unaniem aanvaard maar ook ik vind het persoonlijk geen onlogische gedachte of onmogelijk feit. Dus Ritsuka...
als ik er nu in slaag (of iemand anders) om een meerderheid aan mensen, al dan niet vanuit beredeneerde overtuiging, te laten geloven in dit gegeven dan gaat dit ook bewezen worden. Want... dat is ook wat zogenaamde paragnosten doen.... ze koppelen een aantal van hun persoonlijke inzichten aan de inzichten van anderen... ze herkennen er voor zichzelf een zekere logica in en als er voldoende geloof wordt gehecht aan hetgeen verkondigd wordt dan komt die verkondiging ook effectief uit.... want... hetgeen je voeding geeft dat groeit... ook hetgeen je mentale voeding geeft dus... gedachten zijn in die zin de voorbode van de manifestatie. Enfin, dit geschreven zijnde, de toekomst (die ik steeds vaker als een herhaling van een vergeten verleden in een andere context ervaar) zal het ons wel leren... indien ik de bal compleet mis zou slaan dan hebben we allemaal (ikzelf inbegrepen) toch wel iets om eens hartelijk om te lachen, toch? Liefs en Big Smile van me
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Gerda: Je slaat nu aan 't fantaseren over zaken waarvoor geen enkele aanwijzing bestaat. Dat kan leuk zijn, maar een zinvolle discussie is 't niet voor mij. "als er voldoende geloof wordt gehecht aan hetgeen verkondigd wordt dan komt die verkondiging ook effectief uit" Men geloofde vroeger heilig in van alles. Toch zijn die zaken nooit uitgekomen. Kabouters, elfjes, noem maar op. Voeding zat, resultaat nul.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Widar En waarop denk jij dan dat eender welke vorm van fantasie gebaseerd is?
En hoe lang is het slechts geleden dat geen mens geloofde dat we ooit op de maan zouden landen?
En herinner jij je nog hoe vaak tijd, ruimte en afstand een cruciale rol hebben gespeeld in het al dan niet direct waarnemen van de collectieve gedachte? Ik begrijp waarom je één en ander als fantasie in de vorm van onmogelijk te realiseren gedachte (of niet op waarheid/werkelijkheid gebaseerde gedachte) klasseert.
Echter...
heb jij er al eens verder over nagedacht hoe je überhaupt zou kunnen denken aan iets waarvoor er geen manifestatie-pixels en/of manifaestatie-reflexpunten aanwezig zijn? Ik zie dat net zoals bij een computer, je kan er enkel uithalen wat er in zit.
Stel nu dat het Universum één grote computer en/of één groot multi-D plasma-scherm/veld is met één enkele processor van waaruit alles gereflecteerd wordt. Dan kan er toch enkel maar 'gespeeld' of 'gewerkt' worden met elementen die vanuit de broncode ter beschikking gesteld worden.
Mij lijkt dat heel goed mogelijk. En als ik het uittest dan klopt het ook.
Punt is echter dat we per mens zo vaak van gedachten wisselen en dat we daardoor vaak vergeten dat we een bepaalde manifestatie zelf geactiveerd hebben. Het is toch niet omdat een bepaald iets nog niet als werkelijk ervaren werd dat het per definitie nooit als even werkelijk zal ervaren worden. Ik merk wel wat je hiervan als bruikbaar oppikt en indien nodig dan probeer ik het op een later tijdstip nog wel eens anders te verwoorden. Mij lijkt dit soort zaken heel logisch en duidelijk doch ik besef ondertussen maar al te goed dat ik het niet altijd even bevattelijk lijk over te brengen. Groetjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals ik al zei, het is best leuk om te fantaseren, maar ik heb geen zin om te discussiëren over iemands persoonlijke fantasie over hoe het alles in elkaar steekt, zonder dat die persoon ook maar 1 aanwijzing voor heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom bestempel jij alles wat jij niet kan bevatten zo snel als onrealiseerbare fantasie?
Er zijn voor elke visie eindeloze bewijzen.
Je tikt een trefwoord in bij Google en je treft voor elk onderwerp meerdere officieel erkende verslaggevingen. Het is ook een kwestie van open te 'willen' staan voor de logica van hetgeen jij als onrealiseerbare fantasie klasseert. Ik weet niet of je van nature geïnteresseerd bent in alles wat met kwantumbewustzijn te maken heeft maar alles wat ik hier verkondig vind je terug in officiële werken hieromtrent. De uitkomsten van mijn eigen experimenten (zowel individueel als in groep, zowel met leken als met artsen en andere zogenaamde 'experts' in de medische wereld) zijn al een aanwijzing op zich.
Ik ben destijds (als gediplomeerd wetenschapster) uit het traditionele circuit gestapt omdat ik het te beperkt en te beperkend vond. Lang heeft men mij daardoor als 'idioot' bestempeld omdat ook zij mijn zogenaamde fantasie niet konden volgen.
Maar...
sinds enkele jaren komen steeds meer ex-docenten op hun woorden terug. Ze kwamen via via de resultaten van mijn experimenten te weten en dat maakte hen nieuwsgierig genoeg om ook eens extra aandacht te besteden aan mijn zogenaamde ongefundeerde fantasie.
De resultaten spreken voor zich.
Voor sommigen is dan blijkbaar niet voldoende want ze willen het eerst wetenschappelijk 'bewezen' verklaard hebben.
Voor mij zijn steeds weerkerende resultaten het meest doorslaggevend. Hoe je het daarna verwoord maakt voor mij niks uit want... wat ben je met woorden als je niet doorleefd hebt waar ze écht voor staan? Maar nogmaals, ik begrijp ondertussen heel goed waarom er sceptische mensen zijn die pas iets kunnen aannemen als er via een welbepaalde weg theoretische 'bewijzen' op tafel worden gelegd. Ik heb geleerd om de zin van onzin en/of de grond van waarheid in een fantasie het voordeel van de twijfel te geven. Dat is het beste kado dat ik mezelf ooit gegeven heb ;-)
Hoe zouden er ooit vernieuwende concepten kunnen ontstaan als iedereen steeds opnieuw het traditionele pad blijft volgen of als iedereen enkel maar kan, wil of durft te geloven in hetgeen anderen ons (vanuit beperkte of beperkende visie van dat moment) voorgekauwd op een bord brengen?
Om meer te begrijpen dan hetgeen je reeds begrijpt moet je totaal andere denkpistes dan anderen durven volgen en ja, dat komt soms heel ongeloofwaardig over. Groetjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Waarom bestempel jij alles wat jij niet kan bevatten zo snel als onrealiseerbare fantasie?" Ik zeg niet dat ik je niet snap, ik zeg alleen dat ik geen zin heb om het erover te hebben. Dat is iets geheel anders. "Het is ook een kwestie van open te ‘willen’ staan voor de logica van hetgeen jij als onrealiseerbare fantasie klasseert." Kom met iets meer dan fantasie en dan sta ik heus wel open. "Ik weet niet of je van nature geïnteresseerd bent in alles wat met kwantumbewustzijn te maken heeft maar alles wat ik hier verkondig vind je terug in officiële werken hieromtrent." Kwamtumbewustzijn is flauwekul. Weer zo'n ding waarbij het woordje "kwantum" is gejat om iets serieuzer, wetenschappelijker te laten lijken, terwijl het op louter verzinsels berust. "De uitkomsten van mijn eigen experimenten (zowel individueel als in groep, zowel met leken als met artsen en andere zogenaamde ‘experts’ in de medische wereld) zijn al een aanwijzing op zich." Welke experimenten? Wat waren de resultaten? Heb je ze gepubliceerd? Wat vonden anderen ervan? Met alleen maar de opmerking "ik heb geëxperimenteerd", kom je er nog niet. Dan moet je er ook inhoudelijk op in gaan. "Ik heb geleerd om de zin van onzin en/of de grond van waarheid in een fantasie het voordeel van de twijfel te geven. Dat is het beste kado dat ik mezelf ooit gegeven heb ;-)" Ik heb er helemaal geen problemen mee dat jij ervoor kiest in een sprookjeswereld te leven. Ga alleen niet zeggen dat mensen die niet in jouw sprookjes willen geloven niet goed zijn, dingen niet willen begrijpen, niet kunnen vatten, etc., etc. Waarom moet 't op de persoon, wanneer iemand 't niet met je eens is? Blijf inhoudelijk.

Antwoorden (5)

Het is altijd een moment opname. Want de persoon kan altijd zelf altijd nog zijn levenspad beinvloeden dmv keuzes.
Bv er wordt voorspelt dat iemand gaat trouwen met een lange donkere man. En die persoon maakt de keuze om in het oerwoud bij pigmeëen te gaan wonen... Ja dat wordt het heel lastig om die voorspelling uit te laten komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Dat geeft ook aan hoe serieus je dergelijke "voorspellingen" moet nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het niet over dergelijke concrete voorspellingen maar meer of iemand kan 'zien' dat je bepaalde klachten blijft houden. Dat kan je namelijk op het moment zelf niet zien als je zicht vertroebeld is. het lijkt onoverkomelijk inderdaad maar dat wil je toch niet weten. Wie weet hoe je je over een jaar of twee voelt. Het zijn ook foute uitspraken van iemand die helaas wel erg goed staat aangeschreven als medium maar niet bepaald diplomatiek is. Sommige dingen hoor je niet te zeggen, of ze nou waar zijn of niet. Er zijn nou eenmaal mensen die dingen kunnen aanvoelen, een zesde zintuig hebben en een 'lijntje' hebben naar boven, alleen is dat contact niet altijd zonder ruis. In feite schijnen we allemaal bovennatuurlijke gaven te hebben, alleen de meesten doen daar niks mee en ontwikkelen dat niet. Sommige mensen dus wel, vooral de hoog sensitieven onder ons.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zeg altijd, doe er je voordeel mee.
Het kan je ogen openen en het geeft je een impuls om te veranderen. Dus daarom is het iets positiefs.
Ik heb pas moeite met mensen die het beschouwen als een absolute waarheid. Dat je hele leven vast zou liggen. En dat is klinklare onzin. Dat is het mooie van mens zijn.. Je kan keuzes maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sowieso laat gezondheidszaken over aan de de dokter. Een paragnost heeft geen kennis van medische zaken. En zal daarom geen kloppende voorspelling kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zo lastig is dat niet hoor, je roept gewoon achteraf dat je het al doorkreeg en dat het bij deze bevestigd is dat het klopt en uit is gekomen. helemaal makkelijk is het als je het verhaaltje nog wat boeiender maakt. deze persoon heeft alles over voor een liefde, is ondernemend (anders was deze wel honkvast) staat open voor nieuwe dingen (duh) en al vertellend (logischer kan het niet) raakt iemand steeds meer overtuigd. als 'dit' dan al klopt, dan kloppen de verhalen over de toekomst wat voor deze mensen ligt natuurlijk ook he, zo werkt het nu eenmaal.
Alleen als je gaat leven naar de voorspellingen liggen ze vast.
Je kunt er door gestimuleerd worden, maar dan hoeft het niet eens van n paragnost te komen, Als jouw omgeving blijft zeggen tegen jou dat je zo goed kunt zingen/dansen/breien of wat dan ook, en daardoor wordt je nog meer gemotiveerd, dan zullen de resultaten makkelijker boven de middelmaat uitkomen.
De kosmos maakt zich daar verder niet druk over
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+Plus.
Dat je er naar gaat leven ,dat heet 'Self fulfilling Prophecy geloof ik.
Het is dus maar net hoe graag je zoiets wil geloven en hierdoor je leven laat beiinvloeden.
Dat heeft mijn moeder heel erg,die geloof in astrologie en voorspellingen enz.
En ze leeft er dus ook naar en dat zegt ze ( tegen mij) dat het bewijst dat het klopt.
Ze maakt zelf ook dat het klopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
idd, zelf toepassen.
dingen die niet kloppen vergeten mensen voor het gemak maar even.
Beiden.... je zou het anders kunnen formuleren en stellen dat een voorspelling een vastgestelde informatieve momentopname is.

Daarmee bedoel ik dat het vooraf bepaald is dat dit moment en deze voorspelling zou plaats vinden doch het staat de aanhoorder ervan vrij om er bewust rekening mee te houden of niet.
Afhankelijk van de keuze van de aanhoorder wordt de 'voorspelling' bewaarheid of net niet.

Jouw brein pikt die boodschap sowieso op dus je gaat er onvermijdelijk rekening mee houden. Het is daarna enkel een kwestie van tijd. Ofwel komt die voorspelling nog in dit leven uit ofwel verschuif je die naar een volgend level van "Het Leven"

Het is echter zo dat heel veel mensen een onvoorwaardelijk vertrouwen stellen in hetgeen bepaalde mensen (zoals paragnosten) te melden hebben en dan vekort je gewoon de tijd en afstand tussen de gedachte en het moment van manifestatie.
Indien je niet openstaat voor hetgeen anderen jou te melden hebben dan gaat jouw brein onmiddellijk een ander soort informatie te verwerken krijgen en dus volgen er ook andere manifestaties die niet beantwoorden aan hetgeen voorspeld is.

Er zit dus een logica in eender welk proces. De gedachte is immers de voorbode van de 5-zintuiglijk waarneembare manifestatie en hoe vaker een zelfde soort gedachte gevoed wordt des te sneller, des te exacter en des te duidelijker waarneembaar de manifestatie zal zijn.

Dat merk je onder andere in plaatsen zoals Lourdes. Van zodra 1 mirakel zich voordoet gaan nog meer mensen in nog een mirakel geloven en dus brengen ze daardoor het volgende mirakel sneller in beeld.

Anderzijds. Hoe meer mensen er gelijktijdig in een ramp geloven des te groter de kans dat die ramp zich ook effectief manifesteert. Soms op een totaal andere locatie dan ze oorspronkelijk werd voorspeld maar toch duidelijk herkenbaar aan bepaalde details die bij de voorspelling werden prijs gegeven.

Maw,
Jijzelf bent via Jouw gedachten en/of intenties medebepalend voor hetgeen wel of niet in een bepaalde hoedanigheid op jouw pad komt.

Je kan dat heel makkelijk uittesten door je gedurende 7 dagen elke ochtend en elke avond heel consequent en sterk geconcentreerd op een zelfde doel te focussen (maak er liefst een leuk doel van omdat intenties zich nu eenmaal in veelvoud naar je terugkeren) het zal je vrij snel opvallen dat er zich allerlei randfenomenen voordoen die relateren naar het doel waarop jij je focust.

Het staat ons vrij om eender welke info te benutten of niet.

Liefs
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal mee eens! Erg goede verwoording! Zelfs de wetenschap ( kwantumfysica ) kan hier niet omheen, een aanrader over dit onderwerp is "what the bleep do we know" over hoe je leven en omgeving beinvloed word jouzelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een + ....mooi uitgelegd
ik snap die minnen niet
Zoals ik het zie is een voorspelling een toekomst beeld gezien vanuit het energiebeeld van de vrager op dát moment.
M.a.w: wanneer een paragnost een voorspelling doet, doet hij/zij dat op basis van wat hij op dat moment kan zien/voelen/ruiken/horen (net naar gelang zijn sterkste punt)
in jouw energieveld over je toekomst.

Stel dat jij je onzeker voelt over een bepaalde kwaal.
Stel dat jij jezelf minderwaardig voelt over die kwaal en je gedeprimeerd voelt.
Dat kan een paragnost in je huidige energieveld zien, en daarbij beelden ontvangen hoe dat er in de toekomst uit gaat zien... als er niets verandert!
Dat wil dus ook zeggen, dat als jij jouw energieveld verandert door heel positief te gaan werken aan je psychische klachten, gewoon omdat jij jezelf in het leven het beste gunt en je besluit dat je het waard bent om moeite voor jezelf te doen, dat jij dan je eigen toekomstbeeld onmiddellijk veranderd.

Dus ja, toekomstvoorspellingen zijn momentopnames.
Er zijn altijd verschillende mogelijkheden om uit te kiezen, het ligt niet vast.
Het gaat erom waar jij voor kiest.
Het gaat erom of jij jezelf een zo goed mogelijk leven wenst, ongeacht de beperkingen van het moment.
Of dat je voor andere mogelijkheden kiest, wat dan ook.

Eerlijk gezegd zijn paragnosten die de toekomst voorspellen voor mij geen integere mensen. Zij kunnen beter aangeven hoe je op een zo goed mogelijke manier met je psychische uitdaging kan omgaan om een goede toekomst voor jezelf te creëren.

Nog iets:
Het kan best zijn dat deze paragnost een aantal juiste uitspraken heeft gedaan in het verleden, dat wil Niet zeggen dat dus alle uitspraken kloppen die ze doet. Ik heb zelf ooit die vergissing gemaakt met een paragnost waar ik 2 jaar intens mee omging. Hij was zó goed, die man, dat ik alles ging geloven totdat ik merkte dat hij het ook nogal eens niet goed had, altijd achteraf pas natuurlijk.
Het heeft mij geleerd om bij alles, wié het ook zegt, zélf na te blijven denken en voelen en niéts klakkeloos aan te nemen.
Laat je al helemáál niets aanpraten waardoor je een hopeloos gevoel krijgt.

Ik zeg: Maak er wat van... ;-)
Succes!
Kristal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De min is niet van mij maar het account van vraagsteller is al verwijderd, gisteren al zag ik bij de reacties. ;-)
Kristal
11 jaar geleden
Ah, dank je Dubossies, lief dat je dat even zegt :-)
zolang dit soort mensen je nog verkapte vragen stellen om info van je te ontfutselen is het én een momentopname, en een voorspelling.

overigen wil een voorspelling niet zeggen dat dingen ook uitkomen (of dat je het zelf toe kan passen in het plaatje zodat het klopt)

iedereen kan voorspellen (neem bv het weer), of het uitkomt is maar de vraag.

als een paragnost je spontaan opbelt, info geeft waar je op dat moment net op zat te wachten, voorspellingen kan doen die lekker concreet zijn en hier ook nog een datum bij geeft, én op die datum blijkt dat het uitkomt zou er wellicht meer aanleiding zijn om te denken dat het vastbesloten is in de kostmos. vraag is dan alsnog hoe dit aan te tonen is.

maar goed, ik zou hier helemaal niet 'mogen' antwoorden als wetenschapper zoals dit zo mooi heet hier, maar kan je wel vertellen dat ik weleens voorspellingen heb gedaan die ook nog eens klopten. puur om mensen te laten zien hoe het in zijn werk gaat.
vaak is zelfs te voorspellen of ze ook voor de andere invalshoek wel of niet open staan (grappig he?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kristal
11 jaar geleden
Juist fijn als jij er ook je licht over laat schijnen Euc. En in jouw voorbeeld: als een paragnost je spontaan opbelt etc.... en zijn voorspelling komt uit, dan nóg wil het niet zeggen dat zijn/haar volgende voorspelling ook uitkomt. Hierbij voorspel ik dat ik je een + geef ;-))
Kristal
11 jaar geleden
Nou Conqie... die voorspelling voor jou moet nog uitkomen... maar je hebt natuurlijk nog alle tijd om Euc een plusje te geven ;-))) Overigens een hele waardevolle aanvulling die je geeft.
Ben het ook met je eens dat zwijgen in de meeste gevallen het beste is, wat je ook waarneemt.