Hoe maak ik een psi ball?

Ik heb dus op het internet gelezen over dit en het leek mij zeer leuk om dit een keertje te doen, maar ik heb er geen verstand van. Is een psi ball een klein takje van een iets(zoals voetbal is een takje van de categorie sport) of is dit geheel iets zelf? Hoe werkt dit allemaal? Moet ik mijn ogen dicht doen, hoe werkt alles met energie enzo? Kan iemand mij hier heel uitgebreid over vertellen? Hartelijk dank.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K
Erna55
8 jaar geleden
Wanneer je dus ... op internet hebt gelezen over de niet- bestaande energiebal. Lees verder op internet, zou ik zeggen.
En ook op you-tube staan er filmpjes. Het gaat over dat je je gedachtenenergie in een bolletje propt.
In tekenfilms en anime gebeurt het vaker. Hoe het werkt met energie : in je dromen.... Of je je ogen open of dicht doet maakt niet uit. Want de psi-bal bestaat alleen in je fantasie.
Ritsuka
8 jaar geleden
Ah, bedankt voor de uitleg. Het bestaat dus niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Alles is energie. De energie volgt de gedachte. Denk aan je grote teen en je voelt daar de energie ( psi )
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En dan kun je de energiebal uit je grote teen zuigen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ha ha ha.. zeer spits!

Het beste antwoord

Een psi-bal is een manifestatie van energie die ontstaat doordat iemand een psi-bal visualiseert. De psi-bal is alleen zichtbaar voor degene die hem visualiseert en verder niet meetbaar wat suggereert dat er geen energie aan te pas komt.

Concentreer je, denk je een psi-bal in zoals jij je die voorstelt en dan verschijnt hij voor je geestesoog.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je er aan hebt of wat je wilt bereiken met iets wat alleen in je eigen hoofd bestaat ( Alhoewel J.K. Rowling veel geld heeft verdiend met de Harry Potter wereld in haar hoofd. Maar ik vermoed dat een psi-bal minder aansprekend is). Op verschillende forums wordt vermeld dat je er hoofdpijn van krijgt als je te lang en te intensief probeert te visualiseren dus doe het met mate.