wat is de antecedent van de waterman

omdat mijn zus en ik alle twee het sterrenbeeld waterman hebben en heel veel schelen in doen en laten en karakter

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Met een Waterman-ascendant kun je een idealistische en vaak nogal afstandelijke indruk bij anderen wekken. Over het algemeen aangenaam in de omgang maar een beetje dogmatisch. Iemand die er buitengewoon hoge normen en een onorthodoxe denkwijze op nahoudt en in het bezit is van flink wat intellectuele en praktische capaciteiten en bovendien de nodige mensenkennis. Je kunt er niet tegen in een hokje te worden ondergebracht, daarentegen zou je het wel leuk kunnen vinden anderen bij tijd en wijle te shockeren of om hun gezag te ondermijnen. Je idealen hebben meestal te maken met vrijheid, rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit voor iedereen, en je zou de juiste persoon kunnen zijn om de belangen van minderheden die door het bestaande systeem worden onderdrukt of tegengewerkt te behartigen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan het tijdstip(uur) van geboorte, dus dat kun je niet algemeen stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je ascendant is het sterrenbeeld, dat op het moment van je geboorte nét boven de horizon begon uit te komen, en vaak zegt men, dat je ascendant bepaalt, hoe jij in eerste instantie op iemand, die je voor het eerst ontmoet, overkomt.
Pas als mensen (die aan astrologie 'doen') je langer kennen, zullen ze je werkelijke sterrenbeeld gaan zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waterman heeft geen antecedenten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een antecedent van een waterman ligt aan het geboortejaar, geboortedag, geboorteuur, dus bij iedereen is die op de zelfde dag en op het zelfde uur geboren is op de hele wereld is dat anders.
Het is uit te rekenen, vraag dat liever aan een astroloog, die kan dat beter dan ik.