Bij welke instanties in flevoland kun je terecht als je dakloos bent geworden?

Ik sta samen met mn vriend op straat. We hebben geen idee wat we nog kunnen doen!
Zelf hebben we ook geen geld om met de trein te gaan dus we kunnen niet verweg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe heeft het zo ver kunnen komen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat erg voor je, Maar wat ik nou niet helemaal begrijp is: hoe kun je op het internet en op een computer als je dakloos bent en geen geld hebt??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben pas dakloos geworden, dus heb me telefoon nog op wifi kan ik nog op internet

Het beste antwoord

bij het leger des heils of ga naar een kerk. Die kunnen je misschien op weg helpen

FLEVOLAND. Almere Leger des Heils / Noodopvang Perspectief 036 548 99 87.

Of bij het GGZ

Toegevoegd na 19 seconden:
Suc6 !

Toegevoegd na 3 minuten:
Nog iets voor je gevonden Kwintes.
Je kunt gratis bellen naar 0800 594 68 37