In welk land wonen de meeste vrouwen?

?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lesbos is een Grieks eiland en de vrouwen waar jij op doelt wonen niet op Lesbos,maar komen er veelal op bezoek!

Het beste antwoord

China is de winnaar in absoluut aantal namelijk: China 647,345,123 vrouwen van de 1,345,750,973 inwoners.

In procenten mag je het zelf allemaal even uitrekenen via de bron :) Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi

Andere antwoorden (5)

Zonder twijfel: In China.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uitleg ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk brazilie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Conan: Zeker?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Rick: als jij het beter denkt te weten: kom maar op met de bewijsstukken...:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zou kunnen, wonen wel heeeel veeeeel mensen daar.
In aantal natuurlijk China, procentueel leven de meeste vrouwen op de Marianen, een eilandengroep in de Stille Oceaan: daar leven 4 vrouwen per 3 mannen. Het meest ongezellige land moeten de arabische emiraten zijn, waar 219 mannen het met 100 vrouwen moeten doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Droomland !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+. Maar waar ligt dat?
Dan ga ik daar eens op vakantie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha
Kijk hier eens!
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/fields/2018.html