mag een verkoper minder teruggeven omdat hij de btw kwijt is?

Een scooter handelaar heeft onnodig een cdi (van 50 euro) vervangen in mijn scooter. Omdat ik zeker weet dat er niks mis is met de oude wilde ik de cdi terugbrengen.

Nu wil de verkoper maar 30 euro terug geven. Dit met de reden omdat er ge pint is en hij de btw al kwijt is. En daar wil hij mij dus voor laten opdraaien als het ware. Mag dit zo maar?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, deze BTW is de handelaar helemaal niet kwijt die verreken hij aan het einde van een maand en of kwartaal met de inkoop BTW, bovendien zou je dan €41,28 terug moeten krijgen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Oeps, op verkeerde duimpje geklikt. :(
Moest een plus zijn. Sorry!
Bordensteker
8 jaar geleden
+
Doe ik dan even.