Kan je overlijden als je met de zijkant van je hoofd (je slaap) tegen een kast aanvalt?

Of tegen iets anders aan? Bijvoorbeeld als je gewoon struikelt en met de zijkant van je hoofd hard op de grond valt? Wat zijn andere manieren waardoor je overlijdt, iets wat met je slaap te maken heeft?
Rare vraag misschien, maar ik wil het graag weten!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je hard genoeg tegen welk kant dan ook van je hoofd valt kan je overlijden.
De slaap is alleen een kwetsbare plek aan de schedel.
Erna55
7 jaar geleden
Ja, je kunt overlijden door hersenletsel.

Antwoorden (1)

Ja. Dat is mogelijk. Als de klap jard genoeg is, en zeker als het precies op een hoekje is.