Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een normale levertijd?

Ik heb iets besteld op internet, bij een textielzaak, voor 160 euro. Dat is nu 2 weken geleden. Vorige week hebben we contact gezocht, telefonisch, om de bestelling om te ruilen voor een ander artikel. We horen helemaal niets, ook wordt niet gereageerd op mail. Mijn vraag is, wanneer is het redelijk om de hele bestelling te annuleren?

Toegevoegd na 1 minuut:
We hebben dus nog niets gehoord, en nog niets binnen. We hebben alleen een bevestiging gekregen na de betaling met ideal, 2 weken geleden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
947

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat verschilt per leverancier afhankelijk van de voorwaarden.

Ik vind zelf 5 werkdagen normaal, maar als de artikelen voorradig zijn vind ik dat zelfs lang.

Ik kan me voorstellen dat het rond de feestdagen iets langer kan duren, maar in jou geval duurt het naar mijn mening te lang en zou de bestelling annuleren, zeker omdat ze niks van zich laten horen.

Om welk bedrijf gaat het?
Want dan bestel ik daar in ieder geval niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind ik niet normaal,zij hebben al 14 dagen het geld binnen en jij wacht nog op je spullen,hopenlijk loopt dit goed voor je af.Ik krijg altijd en rot gevoel als het zo lang duurt.
Zou er maar eens achter aan trekken,duurt veel te lang.
Suc6
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Staat er op bevestiging geen leverdatum vermeld? Dit hoort er nl op te staan alsmede de betalingsvoorwaarden etc.
Met dit product, als het een voorraadartikel is, vind ik een levertijd van 2 a 3 werkdagen goed, anders vind ik dat ze de verwachte levertijd er duidelijk bij moeten vermelden. Nog beter is om dit te vermelden tijdens het bestelproces. Gewoon weer bellen en de besproken punten bevestigen per email. Heeft de site een keurmerk oid?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding