Nu moet je zowel praktijk als je theorie halen maar ik hoorde dat je in de toekomst alleen nog je theorie hoefde te halen voor je brommer. Klopt dat?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Gelukkig is dit niet juist en hopelijk wordt het dat ook niet meer.

Dat zou namelijk betekenen, dat 'we' terug zouden gaan naar de tijd van het zogeheten bromfietscertificaat. Dat ding werd in 1996 ingevoerd en kon je na alleen een theorie-examen krijgen. Iedereen die voor 1 juni 1980 geboren was kon het zelfs zo aanvragen bij het postkantoor.

Maar sinds 1 oktober 2006 is het bromfietscertificaat vervangen door een 'echt' rijbewijs.
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Erg jammer haha, maar bedankt! Gr,

Andere antwoorden (1)

Dat is een broodje aap verhaal. Niet waar dus. Op dit moment is dat dus nog geen feit.