Dan blijft het slachtoffer vermoedelijk gewoon in leven.

Maar als het voldoende op een echt wapen lijkt, kun je er wel verschrikkelijke problemen mee krijgen. Het is een misdrijf, te bestraffen met een hechtenis van 9 maanden of een boete tot 18.500 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan word je wel degelijk gearresteerd en meegenomen naar een politiebureau. Want het is verboden om met echte pistolen lijkende voorwerpen mensen te bedreigen. Als het voor een filmopname zou zijn moet daar eerst toestemming voor gevraagd worden, en mensen in de omgeving moeten ervan op de hoogte zijn. Anders belt er altijd wel iemand 112. Dus je zorgt voor alarmering van autoriteiten, en daarom is het niet toegestaan.
Amadea