Mag je 2 gewone België-België (met de waarde 1) postzegels op een normale brief naar Amerika sturen?

Ik heb een gewone brief, onder 50 gram, juiste grootte, maar ik heb alleen postzegels van waarde 1 (van België naar België, waarsschijnlijk hetzelfde als de waarde van een postzegel Nederland-Nederland). Kan ik dan gewoon 2 van die postzegels plakken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Ja hoor, als je maar zorgt dat de waarde van wat je opplakt voldoende is, dan maakt het niet uit welke postzegels, Als ze, in dit geval, maar van België zijn.
anneliez
10 jaar geleden
Nee dat mag niet. Er moet een zegel met een wereldaanduiding op. Voor jou waarde 1.

"Gebruik de juiste zegel voor de juiste bestemming: op elke zegel staat een symbool dat de bestemming aangeeft."

http://www.bpost.be/site/nl/residential/pricing/prices.html#