Wat betekent het als er bij de tracking van internationale zending "Your item was released from Customs(KINGDOM OF BELGIUM BRUSSELS EMC)"?

Wordt het pakket dan doorgegeven aan Bpost? Hoe weet ik of er problemen mee zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
15K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is het normaal dat de tracking nummer dan niet verschijnt bij track en trace van Bpost?

Antwoorden (4)

Dat betekend dat het is vrijgegeven door de Belgische douane en dat het de volgende stap van de verzending in gaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is het normaal dat de tracking nummer dan niet verschijnt bij track en trace van Bpost?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen idee, maar ik neem aan dat je je zending gewoon kunt blijven traceren via de oorspronkelijke vervoerder.
Het pakje is vrijgegeven, oftewel, de douane heeft gezien dat er niets mis mee is. De post kan het nu dus probleemloos bij je bezorgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De zending is vrijgegeven door de douane en kan verder in het bezorgtraject.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat betekent dat je -onder rembours- douanekosten mag gaan betalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Krijg ik daar dan een brief van? Enig idee hoeveel? Is een cadeau van schoonzusje, ik ken zelf de waarde van inhoud niet :( enkele sjaals en wat armbandjes)