Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekent het als er bij de tracking van internationale zending "Your item was released from Customs(KINGDOM OF BELGIUM BRUSSELS EMC)"?

Wordt het pakket dan doorgegeven aan Bpost? Hoe weet ik of er problemen mee zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
15K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is het normaal dat de tracking nummer dan niet verschijnt bij track en trace van Bpost?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat betekend dat het is vrijgegeven door de Belgische douane en dat het de volgende stap van de verzending in gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is het normaal dat de tracking nummer dan niet verschijnt bij track en trace van Bpost?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen idee, maar ik neem aan dat je je zending gewoon kunt blijven traceren via de oorspronkelijke vervoerder.
Het pakje is vrijgegeven, oftewel, de douane heeft gezien dat er niets mis mee is. De post kan het nu dus probleemloos bij je bezorgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De zending is vrijgegeven door de douane en kan verder in het bezorgtraject.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat betekent dat je -onder rembours- douanekosten mag gaan betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Krijg ik daar dan een brief van? Enig idee hoeveel? Is een cadeau van schoonzusje, ik ken zelf de waarde van inhoud niet :( enkele sjaals en wat armbandjes)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding