Horloge heeft plotseling schade op de rand van het glaswerk. het blijkt dat glasschade niet onder de garantie valt. Wat kan ik doen?

Merk: Diesel. 3 maanden in mijn bezit, 240 euro gekost, ga er zuinig mee om, kan me niet herinneren dat ik hem ergens tegenaan heb gestoten en heb hem zeker niet laten vallen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien dekt een inboedel verzekering het. Even informeren bij je verzekeringsmaatschappij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou het lekker zo laten....
ItisILeClerc
9 jaar geleden
niet meer gebruiken, horloges zijn sowieso overbodig

Het beste antwoord

Wat zou je willen doen?
De schade is niet te wijten aan de fabrikant dus natuurlijk valt dit niet onder garantie. Ook plotselinge schade wordt door iets of iemand veroorzaakt. Als je weet wie die iemand is, of wie verantwoordelijk was voor het "iets", zou je het kunnen claimen via zijn/haar verzekering. Als je dat niet weet heb je gewoon pech gehad en zal je je verlies moeten nemen. Het in laten zetten van een nieuw glas is een mogelijkheid (zelf betalen) en anders zal je er mee moeten leren leven. Geen enkel gebruiksvoorwerp blijft er tenslotte uitzien als nieuw en gaat gebruikssporen vertonen in de loop der tijd.