Hebben straatverkopers de informatieplicht tot het verstrekken van de opzegtermijn?

Stel je neemt een proefabonnement waarbij je voor 3 maanden gratis krant krijgt. De aanbieder vertelt echter niet dat de opzegtermijn 2 weken is. Dat staat nl in de kleine lettertjes. Maar moet de verkoper dat ook niet melden?

erotisi
8 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Als de straatverkoper de 14 dagentermijn niet meldt dan geldt automatisch een opzegtermijn van 12 maanden.
Bron: Consumentengids juni 2014 pag. 26/27.