Mag ik wettelijk gezien toch mijn bestelling annuleren? (We love must haves)
Beste beantwoorder,
Ik heb een maand geleden een bikini besteld voor mijn vriendin, maar heb deze nog steeds niet ontvangen. Nu kreeg ik deze mail van We Love Musthaves:
Je hebt onlangs bij ons een bikini besteld. Deze bikini's zouden eigenlijk deze week verstuurd worden. Afgelopen donderdag hebben wij de zending bikini's binnen gekregen, helaas hebben we de hele partij moeten afkeuren.
Zoals je begrijpt heeft dit problemen voor de levering van de bikini’s, uiteraard gaan we samen met de fabrikant ons uiterste best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Dit betekend dat de levertijd met enkele weken verlengt word. Op dit moment kunnen we niet zeggen hoeveel weken maar je moet ervan uitgaan dat de herontwikkeling, goedkeuring, herproductie en verzending nog vier tot zes weken zal gaan duren.
Ook wegens de pre-order wordt deze bikini speciaal voor jou gemaakt, daarom is het niet mogelijk je bestelling nog te annuleren. Uiteraard willen we wel iets extra’s doen voor onze klanten in de vorm van een cadeautje en/of een kortingsbon, we hebben jullie geduld immers behoorlijk op de proef gesteld.
In de algemene voorwaarden staat dit: Bij overschrijding van de maximale levertijd van 10 werkdagen heeft de klant het recht de overeenkomst kostenloos te ontbinden.
Nu zeggen ze opeens dat ik het niet meer mag annuleren omdat het om een pre-order gaat?!
Wat kan ik doen om deze bestelling toch nog te annuleren?
Alvast bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.