Volledige lijst van lijn van troonopvolging Engelse koningshuis?

Toegevoegd na 10 minuten:
Voor de duidelijkheid: degene die in aanmerking komen voor de Engelse troon.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
2K

Antwoorden (3)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_troonopvolgers

hier op wiki de lijst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En om het plaatje te completeren:

http://en.wikipedia.org/wiki/Line_of_succession_to_the_British_throne

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb ze hier in de bron alle 1776, bedoel duidelijker kan niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thx +1!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1, zijn het er echt maar 1776?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee Beemertje het zijn er 1779, hehehehe, maar de dag is nog jong (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje, grappig dat Koningin Beatrix er ook tussen staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yup. Bijna heel de koninklijke familie.
Volledig is wat veel gevraagd, maar in de bron heb je de eerste honderd. De rest maakt toch weinig kans.