Welk type Philips wake-up light is het fijnst?

Er zit veel prijsverschil in de verschillende types. Is dat het waard?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nadat ik op verschillende sites beoordelingen van gebruikers had gelezen heb ik gekozen voor de duurdere soort: Philips Wake-up light HF3520. Ik heb deze nu een paar maanden en het bevalt mij heel goed. Het is fijn dat je twee verschillende wektijden kan instellen. Je hoeft dan alleen op 1 of 2 te drukken om een bepaalde tijd in te stellen. Verder kan je uit 5 verschillende natuurlijke wekgeluiden kiezen. Het is erg persoonlijk welk geluid goed voor jou werkt. Verder zitten er wat slimme dingetjes in zoals: de display wordt automatisch gedimd wanneer het donker wordt in de kamer en als je met je vinger in de buurt komt van de knopjes dan gaan daar lampjes branden. De knopjes bovenop (op de rand) zijn wat lastiger te vinden, maar daar wen je heel snel aan. Verder vind ik de ronde lamp opvallend stabiel. Ik vind het goede kwaliteit.