Oudere man flirt met mij, wat moet ik doen?

Ik werk sinds een tijdje bij mijn tante op een kantoor bedrijf.
Ik heb het enorm naar mijn zin, er werkt daar ook een hele lieve jongen/man.
Ik snapchat al een tijdje met hem, en we hebben het gezellig!
Alleen hij flirt met mij, zegt dat hij dingen met mij wilt doen, dat hij seks wilt.
Het probleem is, hij is 26, is getrouwd en heeft 2 kinderen! En ik ben 15!
Ik ga er een beetje in mee moet ik toegeven.
Ik ben al heel lang niet meer op het werk geweest, ik ben oproepkracht en er is op dit moment geen werk voor mij, Dus zie ik hem ook niet.
Hij stuurt foto's zonder shirt, en soms zelfs in zijn onderbroek!
Mijn vraag is, wat moet ik doen?
Wat wilt hij? Moet ik het zien dat hij echt iets wilt? Maakt hij een geintje of flirt hij echt met mij?

Wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
4.7K
Amadea
8 jaar geleden
Aan je tante vertellen, en er samen met haar voor zorgen dat hij niet verder gaat. Jij bent minderjarig, dus hij mag jou niet in deze situatie brengen. Hij zal worden veroordeeld!
Erna55
8 jaar geleden
Wat snap je hier niet aan ?
" hij zegt dat hij dingen wil doen, dat hij seks wil " .
Hij stuurt foto's zonder shirt. Dit is geen geintje. Praat met je tante, vertel wat er hij zegt en doet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zeg duidelijk nee, dat wil ik niet! Niet op een lieve manier, maar op een dwingende manier, dreig hiermee naar je tante te gaan als dit niet stopt. Doe dat ook, als hij hiermee niet stopt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amadea 1. We weten niet of de vrager haar leeftijd eerlijk heeft vermeld.
2. Of ze eenmaal aangegeven dat ze deze aandacht niet wenst. En ten derde vraag ik me af hoe snel iemand veroordeeld wordt voor het delen van een foto van iemand in ondergoed als dat sowieso kan. Als ze nou eens gewoon begint met een uitleg dat dit haar bedoeling niet was en ze dit niet verder wenst. Is wel zo eerlijk voor iedereen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als hij na een duidelijk bericht, waarin je stelt dat je er niet mee door mee wil gaan en dat zijn voorstellen illegaal zijn aangezien je minderjarig bent, nog doorgaat kan politie altijd nog ingelicht worden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oh en bij snapchat verdwijnt normaliter de afbeelding na seconden. Waarmee bepaald bewijs voor een veroordeling weg is.
Ritsuka
8 jaar geleden
Blokkeren op snapchat
Edraket
8 jaar geleden
Mr Tomaat
Het probleem is, dat als het om afwijzen gaat, het vrouwen bijna niet lukt om heel duidelijk te zijn.
Zo zijn ze niet geprogrammeerd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit noem ik geen flirten . Maar seksueel toenadering zoeken . Wat stuur jij die man via snap ? Foto's dat je aan het werk ben of in de stad bent . Prima . :). Hou dat dan zo . Maar ga zelf GEEN seksueel prikkelende foto's sturen . Het probleem jij bent te jong hij zou beter moeten weten . Op de werkvloer hoort dit niet thuis .het is zelfs strafbaar . Maar misschien ben je zelf niet zo onschuldig als je voordoet en provoceer jij en daag je uit ? Natuurlijk hij btr moeten weten maar stop daar mee . Zo niet dan loopt het uit de hand . Gevolg jij je baan kwijt hij ruzie of in scheiding en mogelijk ook z'n baan kwijt . Is het echte liefde :) dan kan je ook wel even wachten . Nogmaals ga je hier mee door dan brengen jullie elkaar in grote problemen met weinig lust en veel last . En ja de schuld ligt bij de man maar hou het zelf ook neutraal kap met dat aandacht zoeken .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Of vraagsteller piepjong van uiterlijk is of niet MAG niet het breekpunt zijn. Als deze 26 jarige man [getrouwd/2 kinderen] en vs op een kantoor werkt , dan zou je in eerste instantie misschien meer bereiken met iemand die door een 15 jarig KIND nee puber natuurlijk met "U" zou worden aangesproken ... het creëert afstand, dat in ieder geval wel. Maar ik realiseer me dat dit niet zal gebeuren. >>"Ik werk sinds een tijdje bij mijn tante op een kantoor bedrijf.
Ik heb het enorm naar mijn zin, er werkt daar ook een hele lieve jongen/man."<< Uit de eigen tekst/vraagstelling/extra info komt al naar voren dat vs deze man als "jongen" ziet. Krijg je twee dingen die op deze leeftijd [15 en 26] spelen en een groot probleem zijn: 15 jarige lijkt wat ouder (5jr?) en 26 jarige lijkt wat jonger (5jr?) >bingo: 20 + 21 = perfect match!! Ja natuurlijk is de 15 jarige niet een 20 jarige, maar het gaat even om de mogelijkheid / het idee ... een paar jaar scheelt zó veel . Bovendien vergeet niet de biologische aspecten...hormonen die bij beiden hard aan het werk zijn, met succes kennelijk. "meisjes worden eerder volwassen dan jongens" als dat nog steeds zo is... De 26 jarige , die dus ook al getrouwd is en 2 kindertjes heeft, zou heeeel hard moeten schrikken door iets. [Pedofiel , hoe je het ook wend of keert, deze 26.jarige is hard op weg om 'pedofiel' te worden (en misschien is hij dit al, dat weten we niet)] Stevig gesprek misschien en dan denk ik meer aan zo'n ontmoeting met langgestraften in de de gevangenis , die een boekje open doen wat zo iemand te wachten staat... Misschien dat zóiets nog indruk maakt in deze tijden van 'we weten alles al' .. internet is soms te gemakkelijk.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
"[Pedofiel , hoe je het ook wend of keert, deze 26.jarige is hard op weg om ‘pedofiel’ te worden (en misschien is hij dit al, dat weten we niet)]" Nee. Dat is echt onzin. Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = 'knaap', 'kind') en philía (φιλία, 'vriendschap')) is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Iemand van 15 is geslachtsrijp. Sterker nog ze kan morgen wel al 16 worden en dan is de situatie volledig legaal, (als beide in zouden stemmen). Vroeger vaak zat meegemaakt dat vrienden van me een vriendin hadden van 15/16 toen ik en die vrienden ouder dan 20 waren. Nu hebben diezelfde vrienden soms weer een relatie met een vrouw die ouder is dan zijzelf. Zegt dus allemaal niks. Maakt iemand geen pedofiel. Wellicht dat hij precies hetzelfde zou doen was de vrager 19. Als vrager nou eerst eens aangeeft dat ze dit niet wil en niet meer meegaat in het geflirt. Als de man dan nog doorgaat, heeft ze nog opties zat.
Pieterke
8 jaar geleden
Stoppen met snapchatten en hem duidelijk maken dat je niet van zijn geflirt bent gediend. Gaat hij hiermee door dan zeg je hem dat je het aan je tante meldt als hij dit blijft doen. En het dan niet bij dreigen laten maar het ook daadwerkelijk aan je tante melden.
nounka
8 jaar geleden
Of die term pedofiel of niet hierop gekleefd mag worden.... Wat wettelijk gezien is, is op dit moment het belangrijkste.
En wettelijk gezien is die age of consent in Nederland 16 ( pas vanaf dan kan je weten of je wil en het aangeven )
Zal er wel iets gebeuren zal die 15jarige als slachtoffer aanzien worden en die 16+ser als dader van een misdaad. Al vind ik dat ook niet altijd correct. Heb zelf ook zo'n vriendenkring gehad waarin oud en jong gezellig samen kon zijn.

Antwoorden (3)

Zeggen dat je totaal niet geinterreseert bent!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je weet in elk geval al wat je NIET wilt doen, dus zorg ervoor dat dat in elk geval NIET gebeurt!

Zoals hierboven al gezegd is, zorg ervoor dat je meteen stopt met dat snapchatten, blokkeer of verwijder hem en houd zo min mogelijk contact met hem als het niet hoeft. Omdat je samen met hem werkt, lijkt het me niet dat dit buiten werktijd nodig is, dus doe dat dan absoluut niet!

Geef in elk geval heel duidelijk aan dat je vindt dat dit te ver gaat. Geef ook aan dat als hij niet stopt, je naar je tante of de politie gaat met deze informatie. Dat zou in de meeste gevallen al genoeg afschrik moeten wekken en dan zal het gedrag wel stoppen vermoed ik.

Mocht hij toch doorgaan, zeg/bluf dan dat je foto's hebt van hem zonder shirt en daarmee naar de politie gaat. Als hij nog langer doorgaat, probeer dan bewijs te verzamelen en ga ECHT naar je tante of de politie.

Maar alsjeblieft, laat je niet gek maken. Je krijgt er later MEGA spijt van, ook al zijn ze nog zo lief.

Toegevoegd na 22 minuten:
Het is ook belangrijk dat je gaat doorzien dat dit soort mannen weten dat jij heel gevoelig bent voor aandacht in deze leeftijd. Ze maken daar misbruik van, geven jou aandacht en hopen in ruil daarvoor 'iets' terug te krijgen. Je kunt wel raden wat dat is. Het voelt even lekker dat iemand je 'begrijpt' of lieve woordjes tegen je zegt waardoor je je waardevol gaat voelen. Dat 'iets' waar hij op zint is echter helemaal niet waardevol.

Alsjeblieft, zoek die aandacht ergens anders. Een leuk vriendje van dezelfde leeftijd, een vriendin of iemand uit je directe familie, maar ga niet met dit soort testosteronbommetjes in zee.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
nounka
8 jaar geleden
ja maar, Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Als je gaat dreigen kan hij ook wel eens gevaarlijk worden. Dus zeker niet alleen zijn als je dat gaat proberen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Uiteraard :) Goeie aanvulling!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Super bedankt voor de tips!
Ik moest woensdag, donderdag en vrijdag weer werken.
Hij wist dat uiteraard niet, ik kwam op het kantoor en zag hem zitten. We hebben niet gepraat of een gesprek begonnen.
Hij liep wel vaak langs en gaf mij vaak een soort flirt blik.
In de pauzes kwam hij heel af en toe bij mij zitten maar zei niet veel.
Donderdag ging dat ook zo, Ik werk natuurlijk samen met mijn tante, en wij zitten niet heel dichtbij bij hem maar ook niet ver weg.
Vaak kwam hij even langs terwijl dat helemaal niet de weg is waar hij eigelijk langs moet.
Mij tante zei: hij doet dit alleen maar omdat jij er bent anders komt hij hier nooit. Zei weet niet wat er gaande is/was tussen ons.
Vrijdag was mijn tante er niet en was ik allen, hij heeft amper wat gezegt of gedaan. Wat ik wel merk is sinds dat hij weet dat ik daar waarschijnlijk weer vaak ben, is hij gestopt met snapchatten.
Dus is dit een vooruit gang? Nu komt alleen nog het ergere stukje... Zoal jij al zei: op deze leeftijd ben je erg kwetsbaar als jongens lieve dingen tegen je zeggen.
Ik ben bang dat ik door al dit beginnende gevoels heb gekregen voor hem wat ik natuurlijk weet, erg fout is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oké, dat lijkt inderdaad vooruitgang! Het is inderdaad lastig dat je nu beseft dat je gevoelens voor hem hebt ontwikkeld. Van jouw kant zijn dat heel pure gevoelens, maar van zijn kant zal hij die nooit oprecht kunnen beantwoorden, want: getrouwd, kinderen, affaire, lustgevoelens. Hoe betrouwbaar is iemand die zijn vrouw en kinderen bedriegt bovendien? Ik vind het heel verdrietig voor je, en het is ook een soort rouwproces (liefdesverdriet), maar probeer je dit telkens als je deze gevoelens krijgt in te beelden. Hopelijk wint je verstand het dan van je gevoel en kun je weer verder met je werk en leven. Daarnaast is het denk ik goed dat je iemand die je kent en vertrouwt (zoals je tante of ander familielid) hierover vertelt. Dan ben je het een beetje kwijt en kunnen zij je hierin misschien een beetje helpen (door bijvoorbeeld een oogje in het zeil te houden). Soms ben je even niet zo sterk en heb je iemand naast je nodig (zoals een familielid) die je even op de feiten wijst :) Maar de beste remedie is denk ik eens wat verder om je heen te kijken, in de klas of bij de sportvereniging (of wat je ook maar voor hobby hebt) of er een leuke jongen is waar je gevoelens voor hebt. Geef die eens hints en probeer leuke appjes te sturen, dan heb je hetzelfde gevoel weer te pakken maar zonder vreemde bijbedoelingen :)
Wat je moet doen / zeggen:
- Dat je niet gediend ben van zijn geflirt.
- Dat hij hier onmiddellijk mee moet ophouden.
- Als nog een keer iets in die richting gebeurd je zijn vrouw zult inlichten.

Zeg dat je weet waar hij woont, en als dit niet ophoud je met je moeder naar zijn huis zult gaan om met zijn vrouw te praten,
(Je tante heeft je moeder zijn adres gegeven. Ook al dit niet waar is, dit toch zeggen)

Als hij hierdoor bang wordt, stopt hij met jou lastig te vallen.
Wordt hij niet bang, dan gaat hij door, totdat hij bang wordt voor ontslag.

Hij zoekt een avontuurtje waar zijn vouw niets van af mag weten.
Als je zegt dat je zijn vrouw zult inlichten wordt hij bang, want in dit soort gevallen wil een man de relatie met zijn vrouw natuurlijk gewoon behouden. Hij breekt niet met zijn gezin voor jou.
Mannen willen altijd graag een tweede vrouwtje er bij hebben.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zijn vrouw, dat is het!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Idd, sterke troef!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Alle mannen willen er een 2e vrouw bij hebben?
Geen enkele man is dus te vertrouwen?handig om te weten..:/
Edraket
8 jaar geleden
Tja, mannen zijn polygaam.
Komt door de evolutie.