ik kom aandacht tekort van mannen..hoe vul ik dat op en haal ik die aandacht uit mezelf?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Overig
1.5K
Erna55
7 jaar geleden
Je zegt " ik kom aandacht tekort van mannen " .
Bedoel je ermee: " ik zou graag aandacht van mannen willen "
Hoe oud ben je en waarom wil je zo graag deze aandacht ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is wellicht een hobby/sport zoeken, (behalve dan mannenjagen) een positieve bijdrage? Zo kom je er wellicht achter dat je trots kan zijn op jezelf zonder dat een ander je die trots verschaft. Niet alle hobby's/sporten zullen even geschikt zijn natuurlijk. Een (solo) instrument leren bespelen, of hardlopen en dan steeds je eigen grens verleggen zijn de betere voorbeelden. postzegelsverzamelen of een teamsport* zijn wellicht mindere voorbeelden. *hierbij ben je wellicht wederom weer gefocust op complimenten van medespelers
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ga eens naar je huisarts met dit probleem, het lijkt me dat je niet genoeg van jezelf houdt en dat je onzeker bent, misschien ook eenzaam? Hij/zij kan je helpen hier uit te komen, het probleem op te lossen. Heb je misschien tijd teveel? Mogelijk haal je ook voldoening uit het doen van vrijwilligerswerk, dankbaar werk om te doen, maar ook werk waar je veel waardering voor krijgt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit gemis kan een diepliggende oorzaak hebben, vanuit je jeugd bijvoorbeeld. Juist daarom is het belangrijk, dat de oorzaak van het zoeken naar aandacht van mannen uitgezocht wordt en dat je geholpen wordt het onderliggende probleem op te vinden. Je kunt het gat dat je voelt pas echt opvullen met iets anders, als de oorzaak van dat gemis aan aandacht, opgelost is, of een plekje heeft gekregen. Anders is de kans op terugval groot. Hoe je dat moet doen? Door hulp in te roepen van deskundigen, dat begint bij je huisarts, het zal geen makkelijke weg worden, maar wel 1 die de moeite waard is. Je hebt de moed verzameld hier de eerste stap te zetten door deze vraag te stellen, zet stap 2 en stel dezelfde vraag aan je huisarts.

Antwoorden (3)

Nooit gehoord van Sociale Media, ga op Face Book of Twitter en zeg dat je een mooie meid bent en je krijgt aandacht genoeg.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is ook een manier ja....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ze zal best een mooie meid zijn, maar vind ze dat zelf ook?
Reddie
7 jaar geleden
Waar lees je dat het een meid is?
Plaats een foto van jezelf op de app whisper en je krijgt gigantisch veel aandacht van mannen. Waarom noem je specifiek mannen en niet gewoon aandacht/waardering van mensen in het algemeen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is beter dat hij/zei wat anders zoekt dan aandacht van mannen..
Sorry, maar ik ben bang dat dat niet werkt op die manier.

Ik zou gewoon dingen doen die je zelf leuk vindt.

Ga naar fitness, bodypump, zumba, bodybalance.

Zorg dat je goed in je vel zit.

Ga naar een leuk salsa feest waar ook een workshop bij zit.
Salsamadhouse op 2 maart is zo'n feest, deze keer in Rotterdam.

En als je niet van salsa houdt is er bachata en kizomba en R&B.

Je hebt dan gewoon een leuke avond en focus niet teveel op 'ik wil aandacht van mannen.'

Zorg dat je het leuk hebt, dan komt de aandacht vanzelf.

En wees gewoon jezelf, dat is mijn tip aan jou als man.