Hoe haar te vragen om te scheren?

Naar paar keer seksueel actief te zijn geweest met haar, ben ik er toch achtergekomen dat ik een kale / grotendeels kale vagina fijner vindt.

Hoe kan ik dit subtiel brengen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Haar
2.6K
Ritsuka
7 jaar geleden
Scheer jezelf eerst, als voorbeeld.
Je kunt iemand niet dwingen tot kaalscheren, het geeft in die regio een grotere kans op infecties triuwens.
Trimmen is ook een optie.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Mijn man heeft het mij ooit gewoon gevraagd. Hij zei iets in de trant van: Ik zou graag eens willen weten hoe het is als jij een kaal poesje hebt. En dat heb ik toen gedaan. Waarom niet dacht ik....nu weet ik waarom niet. Ingegroeide haren, jeuk...waardeloos. Ik vond het niet erg dat hij het vroeg. Het is niet alsof hij iets ongepasts vroeg. Ik vind een kaal poesje veel hygiënischer. Maar de ellende erna... Ik ga het nu met zo'n lichtflits apparaat proberen.
Ritsuka
7 jaar geleden
je bedoeld waarschijnlijk de vulva, de vagina zelf heeft normaal gezien geen haar, dat is het 'tunneltje' naar binnen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het lijkt me een beter idee, dat jij de tijd neemt hieraan te wennen en je vriendin niet meer vergelijkt met anderen. Je vriendin doet hier niemand kwaad mee, laat haar zijn wie ze is, een pure meid die zichzelf durft te zijn. Doe haar dit niet aan als ze hier zelf niet voor kiest, het scheren is niet eenmalig, maar moet meerdere keren per week herhaald worden, anders krijgt zij, maar ook jij, weer last van de stoppels.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoewel Berenburgertje een prima antwoord geeft (namelijk: je kunt het gewoon vragen, maar als zij niet wil dan gebeurt het gewoon niet), vind ik Crea's reactie ook erg wijs. Het hangt er denk ik een beetje vanaf hoe lang jullie samen zijn. In een vaste relatie die al wat langer duurt, kan ik me voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar hoe het schaamhaar - of gebrek daaraan - de seksuele beleving beïnvloedt. Een beetje zoals de situatie van HeerV en partner. Maar als je net een relatie hebt, vind ik het toch wat anders. Ik zou er niet blij mee zijn denk ik, als iemand zou willen dat ik iets zou veranderen aan mezelf omdat hij dat leuker of fijner vindt *vanwege het feit dat hij dat bij andere dames zo heeft ervaren*. Een keer iets willen uitproberen vind ik iets anders, maar de vraag - vroeg in een relatie - om dit of dat te doen omdat hij dat aantrekkelijker vindt? Mwah, ik weet niet hoe ik daarop zou reageren, maar denk dat het nog lang zou na-ijlen in de relatie eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En wat Ritsuka al zegt: trimmen kan ook. Het is iets persoonlijks, maar ik zou dat zelf echt HEEL iets anders vinden. Scheren ga ik echt niet doen namelijk, beetje in de liezen misschien, zeg maar het deel dat onder een slip uit zou komen, maar verder niet. En helemaal kaal al helemaal niet; dan heb ik het idee dat ik moet doorgaan voor een meisje van elf. Met trimmen zou ik nier echt problemen hebben, als mijn partner dat fijner vindt, zou ik dat zo doen. Maakt me verder niet zoveel uit. Maar dan nóg moet je oppassen met de manier waar je het vraagt, je kunt niet iets vragen van je sekspartner *omdat een vorige sekspartner dat ook deed*. Of ja, dat kán wel, maar daar is een hoop tact bij nodig.
Castle
7 jaar geleden
Gewoon aan haar vragen en als ze niet wil dan vragen of trimmen een optie is.
nounka
7 jaar geleden
amai als ik dat lees allemaal, en ik die dacht dat ik een van de weinige 'niet oude' vrouwen was die het vertikte om met die pijn rond te lopen. ( aka niet altijd te scheren dus )
niet enkel pijn
maar ook tijdverlies en zelfs extra kosten voor altijd die stomme mesjes/cremes/machines/...
dat is het mij niet waard. zo in de zomer kan het wel eens zijn. zeker in de tijd dat je regelmatig gaat zwemmen of zo.
maar in de winter,... foert. mijnheer acht het ook leuk : zo eens zonder, dus als afwisseling ok. Maar permanent op zijn vraag,... ik heb zo eens zijn ballen en regio onder handen genomen,... nadien vraagt hij het niet meer.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Nounka: dat denk ik ook wel eens (dat ik één van de weinige ben van mijn generatie die nooit m'n schaamhaar scheert) maar nee: we zijn niet alleen :-) Ik scheer trouwens ook maar twee of drie keer per jaar (in de zomer) m'n oksels, en vaak maar één keer per jaar m'n benen. En ik heb best harige benen, maar heb zelden korte rokjes aan dus vind het de moeite niet. Ben ik daar ook niet alleen in? ;-)
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Haha...oksels scheer ik alleen als ik topjes draag met bandjes of wanneer ik ga zwemmen. Benen....nog minder want ik draag nooit rokjes of korte broeken. En zwemmen....1x per jaar?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Aah kijk: we zijn geen uitstervend ras! Toch goed om te weten. Het kan me echt geen bal schelen verder (en ik heb geen partner, dus geen idee of ik het dan anders zou doen) maar vind het toch ergens wel grappig om te weten dat ik niet de enige ben die praktisch nooit scheert. Ik kan het vanwege m'n handicap ook niet zelf trouwens, en scheren is vooral onder m'n oksels bijna onmogelijk (ik kan m'n armen niet ver genoeg optillen) dus dan zitten we met ontharingscrème ofzo, en dat is ook allesbehalve ideaal. Misschien zou ik in de zomer de boel iets meer 'bijhouden' als ik het zelf kon, maar ik denk eigenlijk dat ik er al snel te lui voor ben. Als ik een mouwloos topje draag, wil ik m'n oksels wel graag onthaard hebben, en als ik een korte rok draag (korte broeken heb ik volgens mij niet eens) draag zonder panty of maillot dan laat ik m'n benen wel eens scheren. Maar ik draag ook in de zomer meest lange broeken of lange rokken, en dan ga ik daar écht die moeite niet voor doen hoor.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er kan een reden zijn waarom ze liever een behaarde doos heeft. Je zou het kunnen vragen. En er zijn nog vele gradaties tussen een volle bos en een kale doos. Ga er zelf met een trimmertje overheen maar te kort of kaal dan is het veel te gevoelig allemaal bij de edele delen.
En waarom vind je het prettiger. Beetje Tarzan zou niet zo'n moeite moeten hebben met wat struikgewas.

Antwoorden (2)

Subtiel is zinloos in deze, je wilt tenslotte wat bereiken. Echter, hoe je het ook gaat vragen: ze heeft een reden om het niet te doen. Ik heb het mijn vrouw ook gevraagd en zij vond het hygiënischer om niet te scheren en het gaat jeuken zegt ze ( ik kan het te gendeel beweren)...helaas. Je kan op je kop staan krullen draaien, maar als ze niet wil dan wil ze niet en dat heb je te respecteren. Als het scheren belangrijker is dan de liefde voor de dame, kan je maar beter een andere dame gaan zoeken.
Tenslotte: ongeschoren betekent wel een lekker fris geflossed bekkie en dat is ook wat waard.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
Antwoord is om te gieren!!
Z512099
7 jaar geleden
Ik flos m'n tanden toch liever anders...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jup,, op hoop van zege dan maar binnenkort een nee heb je en een ja kun je krijgen
esth0r
7 jaar geleden
Wacht ff, ik vind dit een raar antwoord, hoe kan je bewijzen dat het niet gaat jeuken dan? Ik ben ervaringsdeskundig op dat gebied want zelfs op mijn scheenbenen groeit het haar in als ik het met een mesje scheer, en geloof me, de huid bij de vagina is stukken zachter dus groeien haren makkelijker in en doordat het warm en nat is is de kans dat die ingegroeide haren gaan ontsteken ook nog eens enorm.
Met wat humor . Laat je baard staan en wacht dan wat ze zegt na dat je haar gezoend hebt . Koop shampoo voor gekruld haar . Geef haar een scheer setje . Geef haar een scheer beurt .
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is allemaal te direct haha, kan ik niet maken.