Weet iemand goeie topo site.

Aardrijkskunde topografie

Toegevoegd na 45 seconden:
Weet iemand een goeie site please help

Toegevoegd na 1 dag:
p.s geen Europa

Toegevoegd na 1 dag:
Zuid en Noord Amerika ,Afrika enz

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

op de site spele.nl hebben ze een mooi en leuk topografie spel, je kunt kiezen tussen europa en de wereld, je moet dan binnen een bepaalde tijd een stad opzoeken, en dan zie je hoeveel km je er uiteindelijk vanaf zit, is heel leerzaam, maar ook nog heel leuk (en verslavend)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bravo

Andere antwoorden (5)

http://www.brujon.net/topo/

;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze kaarten gebruiken ze op school ook. Al heb ok wel mojn twijfels over het nut van het leren van sommige plaatsen. Wel eens gehoord van Ens of Creil?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie site. Vind het altijd wel leuk om mijn kennis te testen.
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit antwoord is me niet duidelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kun je Topo leren, lijkt mij logisch
Download Google Earth Nederlands (gratis) die is fantastisch.
Daarna download je layers over het specifieke ...dat je zoekt.( national geographic)
Wikipedia en Wikimedia zijn vrij betrouwbaar in verband met topografie en algemene begrippen.
Voor deelaspecten zijn er nog specifieke sites : bijvoorbeeld over Europa , over Nederland (De Bosatlas) ...
Wil je meer?

Toegevoegd na 14 minuten:
Hier nog twee belangrijke sites voor de Noordelijke Nederlanden:
-streekgeschiedenis
-Kaarten van het kadaster
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze website vind je topografie oefeningen met landkaarten (uit atlas van Agteres).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent de link er vergeten bij te zetten :)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, je moet eerst een paar plaatsen aanklikken:))
Probeer maar eens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry :((
Ik neem aan dat je wilt oefenen?
Probeer onderstaande link dan is, voor topografie van Europa. Waarschijnlijk kun je daar vandaan ook wel weer wat vinden voor de rest van de wereld.