Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar moet een goede presentatie aan voldoen?

Een presentatie die je voordraagt aan zo ongeveer 20 personen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bezieling is hiervoor het sleutelwoord, dat wil zeggen "produkt" kennis, dus het onderwerp waar je over praat moet je veel van weten, en er achter staan, dus dat het iets goed is, dat je er helemaal in geloofd, netjes gekleed gaan, waar je je lekker in voelt, met heel je lichaam presenteren dus lichaamstaal is heel belangrijk, de mensen aankijken, een klein grapje er tussen door kan ook, de mensen er bij betrekken door een vraag te stellen, goede opbouw en naar een climax toe werken, zodat het spannend wordt, dan hangen ze aan je lippen. Zelf heb ik een beroep waar ik regelmatig presentaties moet geven en ik doe het voor mezelf achteraf niet goed,ik leer nog altijd, dus het is voor jezelf nooit perfect , maar als je de reacties hoort, zijn ze altijd heel lovend en hoor je dat je het goed gedaan hebt, doordat je je eigen helemaal geeft, dus bezieling. Bezielend leiding geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een prachtige inleiding die iedereen prikkelt.
Een voorschot (mag dubbelzinnig) op de conclusie.
Detailsessie in de presentatie.
En dan de conclusie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hij terzake is, de toehoorders boeit en mag best een vleugje humor bevatten, tenminste als het onderwerp dat toelaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding