Wat wordt bedoeld met "gonzo"?

Op de sexzender PassieXXX werd een film uitgezonden,en boven in het beeld stond "gonzo".Wat is gonzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
14.7K

Het beste antwoord

In deze genre gaat het om de pure,rauwe sex.In pricipe is elke pornofilm van dit genre,want elke pornofilm heeft als doel de man en/of vrouw op te geilen,vooral op passiexxx.Goede zender trouwens,haha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gonzo kan op 3 dingen slaan:

1. Een muppet blauw met een neus in en hoek van 90 graden

2. Stijl van journalistiek uitgevonden door schrijver Hunter S. Tompson, subjectief beschreven waarbij werkelijkheid en fictie in elkaar kunnen overlopen!

3. In de Pornografie betekent Gonzo het weglaten van het verhaal geen script hanteren! Cameraman filmt en kan zelfs betrokken zijn bij het geen hij doet!

Muppet: http://images.wikia.com/muppet/images/1/15/Gonzo.jpg

Hunter S. Thompson: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hunter_S._Thompson?wasRedirected=true

Gonzo porno: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Gonzo_pornography?wasRedirected=true

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahahaha, plusje erbij XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt dat de cameraman betrokken is bij het filmen ?
of bij wat hij filmt en wie filmt er dan ?
Pff hard werken dat porno blijkt wel weer.
toch een +je voor de research
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat 3de wat jij beschrijft,heet dat niet "pov"?Daar kijken de dames recht in de camera zodat het lijkt alsof de kijker meespeelt?