Is een Rookbom maken verboden?

ik bedoel 1 van pvcbuis met sterretjes erin
en dan wc papier er omheen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oud en nieuw
straten blank zetten
Kimath
13 jaar geleden
Zullen je buren blij mee zijn.. Stank en rook door de hele straat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is na eventjes toch alweer weg?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf geen jeugd gehad?
Kimath
13 jaar geleden
Tuurlijk wel, maar ik haalde niet zulke dingen uit. Ik zag er de lol niet echt van in om dingen kapot te maken, is toch zonde?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat gaat er kapot van een rookbom?
Kimath
13 jaar geleden
je had het ook over straten blank zetten.
Kimath
13 jaar geleden
Dingen als rookbommen maken deed ik ook niet, want ik kan niet tegen die geur.
Ergste wat ik heb gedaan is belletje trekken, en 1 keer iets kleins gestolen uit een winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, als je een straat blank zet gaat er niks kapot?
en wat is erger dan?
5 minuutjes rook
of stelen?
Kimath
13 jaar geleden
Sorry, ik zal wel niet meer reageren, mijn reacties zijn allemaal fout vanavond lijkt het wel. Nogmaals excuses.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha dacht jij dat een dingkje van 1 bij 1 centimeter aan een goeie rookbom kan tippen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon een CAS bom maken van 15 killo!! XD mjha dat ,mag ik niet zeggen of aanmoedigen.
foei! geen rookbom maken!
heb ik ook niet gedaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hhaha dat noemen we een milieudelict :P
ik heb geen tijd om zon ding te maken

Antwoorden (3)

Maken niet afsteken wel.
Alleen goedgekeurd vuurwerk mag en dan tijdens bepaalde uren.

PS. maar wel leuk om af en toe wat te doen wat niet mag ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies, tegen de tijd dat de politie er is zien ze je al nietmeer achter het rookgordijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaaha ! ik wist niet eens dat dat kon met zo'n buis en wc papier en sterretjes :P en ja dat is wel verboden (^_^)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterretjes van 20 centimeter kopen
en dan een buisje van 20 centimeter zagen
vol proppen, suiker er in voor het opvullen
dan 1 klein sterretje erin als brandpunt...
en dan dichtplakken met ducktape
zwarte rook gegarandeerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijnt trouwens niet echt gezond te zijn die rook in te ademen
Ja, het is in APV's (algemene plaatselijke verordeningen) vaak zelfs verboden om met de ingredienten voor een rookbom over straat te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het is zelfmaak en dat is verboden. Zelfs doorlonten is verboden. xD