Tot hoelaat zijn de winkels open met kerstavond? (bv; etos, hema, kruidvat)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
10.9K

Antwoorden (7)

Tot 18,00 uur is de hema open. Verwacht de rest ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij ons in het dorp is de kruidvat morgen om 17.00 uur dicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou dat moet ze zelf weten als ze even op de site van de winkel kijkt staat precies aangegeven welke winkels tot hoe laat open zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad.
Ga er maar van uit dat de belangrijkste / meeste winkels om vijf uur dicht gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is het normaal op donderdag koopavond, dan is de super wel open tot 22 uur.
De volgende ochtend opent ie weer om 7 uur, en sluit ook om 7 uur.
Ga er maar vanuit dat de meeste winkels om 5 of 6 uur dichtgaan - als je het zeker wilt weten, moet je op de sites kijken of even bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar de grotere steden zoals rotterdam, amsterdam etc. zijn morgen open tot 9 uur.
Per 'kleinere' steden zal dat verschillen denk ik, je zult even op internet moeten zoeken naar de plaats waar je heen wilt gaan en even daar kijken hoe laat ze dicht gaan.

Toegevoegd na 4 minuten:
Correctie: per stad (kleinere)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is per stad!
Hahahah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou ik nog maar eens nakijken feemmmmm, want als ik op de HEMA-site kijk, gaat degene die het laatste nog open is, in Amsterdam, om 18.30 dicht.
En ik vermoed dat die andere winkels ongeveer dezelfde tijden aanhouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit staat op internet, kan dat ik het verkeerd begrepen heb maar het staat er toch echt. En koopavond in Rotterdam is tot 21:00. Dus volgensmij klopt het wel, maar anders mijn excuses.
Citaat:
"Koopavonden en koopzondagen Rotterdam
Koopzondag: 19 december
Extra koopavonden: 22, 23 en 24 december" Bron: http://www.wattedoenin.nl/winkelen-met-kerst-kerstmarkten-koopavonden-koopzondagen.php#koopavonden-koopzondagen-shoppen-kerst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En Amsterdam klopt inderdaad niet. Maar Rotterdam wel ;)
De Aldi sluit hier morgen om 16.00 uur. Als je ergens nog wat moet kopen probeer dat dan zo vroeg mogelijk te doen want het kan best zijn dat er nog meer winkels om vier uur sluiten.
13 jaar geleden
In mijn stad:
Hema: afwijkende openingstijden
24 december 2010 open 08:00 - 18:00
Maar er is er ook een die om 17.00 uur sluit.

Ga er dus maar van uit dat dat per stad en
ook nog per filiaal zal verschillen.