Doe ik er goed aan eekhoorns noten te geven, in de winter, zodat ze beter kunnen overwinteren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Natuurlijk is het goed wat je doet,maar eekhoorns leggen vaak een goede wintervoorraad aan voor als het zoals nu gaat sneeuwen en ze geen nootjes kunnen zoeken.
Maar blijf ze lekker bijvoeren en vergeet ook de vogeltjes niet.

Toegevoegd na 14 minuten:
als je ze maar geen rauwe pinda s voert
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je was me net voor met die pinda's ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja sorry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@loenie
kijk maar eens in de link dat is heel slecht omdat er een stofje inzit dat niet goed is voor eekhoorns
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke maar waarom het risico nemen.Als je ze even in de oven legt en roosterd dan kan het zeker geen kwaad

Andere antwoorden (1)

Ik denk niet dat het nodig is, maar kwaad kan het niet zolang je het juiste voer aanbiedt.
Liever geen pinda's..