- Een hond in een andere dier verkleden (bijvoorbeeld een varken)

- Eten met andere eten mengen of mixen en iemand laten proeven.

- Iemand die slaapt schminken.

- Grappige filmpjes laten zien.

- Elke week een prijsvraag bedenken (haal het uit Goeie Vraag.nl)

- Maak eigen kleren en doe het aan. (Laat de mensen die het kijken stemmen)

- Koop schoenen van maat 46 en doe ze aan. (En zeg tegen de mensen: ik ga proberen deze schoenen een dag aan te houden)

Ik denk dat het wel genoeg is.. Als je er meer nodig hebt, geef maar een reactie. Ik bedenk er wel nog meer. Hoe heet je Webcast dan? Ik wel het ook wel zien :D!

Xxx

Toegevoegd na 22 minuten:
- Met je jas omgekeerd aan naar buiten, en kijken wie je raar aankijkt. Je kijkers moeten aan het eind raden hoeveel het er waren.

- Iets zwarts aan trekken, en iemand s'avonds laten schrikken. (Dat moet je dan opnemen en laten zien aan je kijkers)

- Ga voetballen in de wc.

- Een filmpje laten zien van iemand die heel hard huilt. (Is op een af andere manier heel grappig)

- Als je een jongen bent je verkleden als een meisje (pruik, lippenstift, jurk enzovoort)
Als je een meisje bent je verkleden als een jongen (nep snor, pet (haren in pet), jongens kleren enzovoort)

- Een weddenschap houden met iemand wie het langst zonder slapen kan (dat opnemen en laten zien naar de kijkers) is wel lollig hoe je er dan uitziet zonder slaap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bijvoorbeeld 50 smoesjes voor te laat komen, kijk ook eens op youtube. daar zijn ook erg leuke kanalen zoals banjomovies. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ja hij is goed ;)