Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop ik plexiglas?

Ik wil het plexiglas gebruiken als afdekplaat voor mijn nano aquarium. Afmetingen 30cm x 30cm.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Bij een verfzaak en schildersbedrijf. Zij zetten ook glas en verkopen glas en plexiglas.

Bij een doe het zelfzaak kun je ze ook bestellen.

Ze zijn niet goedkoop!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de veredelde bouwmarkt genaamd Nijhof. Ze zitten in ieder geval in Baarn (Midden Nederland). Daar waren ze goedkoper dan bij de Praxis en Gamma. En ze hadden ook meer keus. Verschillende diktes en verschillede mate van lichtdoorlating. Bij de zagerij van Nijhof kunnen ze hem op maat zagen. Maar je kan ook thuis met de decoupeerzaag aan de gang gaan. Ik zou dan een stofmasker gebruiken want misschien zijn die stofdeeltjes wel kankerverwekkend ofzo. Ik heb trouwens geen aandelen van ze.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.bouwplastics.nl/

http://www.plexiglas-shop.com/NL/en/index.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke bouwmarkt verkoopt Plexiglas......!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gamma, Praxis Karwei, Formido
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plexiglas, PMMA koop je bij bouwmarkten.
Denk er wel om dat diverse andere doorzichtige kunststoffen wel eens in de volksmond plexiglas genoemd worden. zoals het wat blauwige en zeer breekbare acrylplaat en het dure en vrijwel onbreekbare polycarbonaat (macrolon)
Voor een aquarium is zowel plexiglas als macrolon geschikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plexiglas is vrij duur. Tip van de week; Ga eens langs bij een caravandealer in jouw buurt, die heeft vast stukkende caravanramen liggen die hij anders af moet voeren.
Er zit er vast wel 1 bij die groot genoeg is voor een stukje van 30 x 30
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier een voordelige en goede plexiglasleverancier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding