Het kan een half uur tot twee uur duren alvorens Viagra het maximum effect bereikt. Er wordt aangeraden om Viagra één uur voor seksuele activiteit in te nemen. Viagra blijft gemiddeld vier uur actief.
Langdurige en soms pijnlijke erecties na gebruik van VIAGRA zijn zelden gemeld. Als u een dergelijke erectie heeft, die langer dan 4 uur duurt, raadpleeg dan
onmiddellijk uw dokter.

misschien ten overvloede, maar:
VIAGRA helpt u alleen een erectie te krijgen wanneer u seksueel opgewonden wordt. U krijgt geen erectie als u niet seksueel wordt opgewonden.
De tijd totdat VIAGRA gaat werken verschilt per persoon, maar gewoonlijk duurt dit een half uur tot een uur. Het kan langer duren voordat VIAGRA begint te werken wanneer u een zware maaltijd heeft genuttigd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hangt ervan af hoe hard je die nodig hebt... Als een gezonde jongen ze neemt dan kan hij wel 5 uur vooruit...

2 tot 5 uur kun je hard te keer gaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4 uur volgens onderstaande bron.

Toegevoegd op 17-06-2009 00:15:31
Op de website staat ook de originele bijsluiter en die geeft aan dat als je langer dan 4 uur een erectie hebt na gebruik van viagra je ook een arts moet raadplegen. De bijsluiter van de fabrikant lijkt me wel betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verschilt van persoon tot persoon. Als de boel weer gaat hangen is het gewoon uitgewerkt.