Hoe duurt het gemiddeld om zwanger te raken?

Ik ben 28

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog even in het Nederlands hahaha...
Hoe lang duurt het gemiddeld om zwanger te worden?

Antwoorden (5)

6min minnimaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6min!
Jij hebt een goede conditie 
De meeste huisartsen verwijzen je door naar een specialist als je na een jaar niet zwanger bent geworden. Ik ga er dus vanuit dat in de meeste gevallen het binnen een jaar lukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk er eerst over na, zwangerschap heeft meer nadelen dan voordelen. Zo is onderzocht dat je 15 jaar ongelukkiger zult zijn en de man 7 jaar. Verder zorgen kinderen voor overbevolking die allemaal problemen meenemen. Ook zal de wereldproblematiek erger worden door meerdere mensen en stijgt de kans op oorlog. Door het schaarser worden van grondstoffen zal er ook een grote kans ontstaan dat er armoede uitbreekt. Verder hebben vele ouders spijt vanwege het feit dat ze kinderen hebben om zowel psychologische als financiële redenen. Vele mensen kijken niet naar de marginale externe kosten die optreden bij een kind. Ik raad een kind krijgen af op dit moment.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ieder is het anders maar als je na een jaar nog niet zwanger bent ga dan naar de huisarts hij zal je verder helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er ook een beetje aan of je aan de pil bent geweest, voor ieder jaar (achter elkaar voordat je gestopt bent) dat je hem geslikt heb staat ongeveer een maand. Het gemiddelde bij de gezonde vrouw is ongeveer 6 maanden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb me spiraal 2 weken geleden laten verwijderen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, voor een spiraaltje staat weer minder lang...omdat het minder hormonen afgeeft. Maar echt een tijd valt haast niet te zeggen. Een vriendin van mij is nu net zwanger, het was gelijk de eerste keer raak....ja die heb je er ook bij!