stel:---------------->

er belt iemand bij je aan en wil gebruik maken van jouw toilet, laat je hem binnen of weiger hem je dan? en als je weigert is dat dan onbeschoft? want moeten wij mensen elkaar niet helpen? of ben je al zo gebrainwashed door de jaren heen (media , omgeving..e.d ) dat je dit gewoon niet aandurft? wat is wijsheid?

o ja het is een ON bekende

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als het een man is, is de kans 95% dat hij moet schijten, want pissen ken hij ook wel tegen die boom hiertegenover.
Nee, dan laat ik hem dus niet binnen, hij gaat maar ergens anders meuren.

Als het een vrouw is welk op springen staat, geen probleem. Ik zal haar natuurlijk wel nauwlettend in de gaten houden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze is wel erg leuk '-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldig antwoord! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slim...! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ jinx..ik zie een +10 aankomen............
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prima hoor :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed hoor, hahaha.... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk...>+!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met mij heb je de 10 binnen....en over binnen gesproken, nooit meer buiten pissen hè!

Andere antwoorden (23)

ik zou het toelaten maar wel in de gaten houden;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hij loopt maar naar een benzinepomp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt aan de indruk die ik van iemand krijg. als het een vent is die met een marrokaans accent en een lange baard heeft en agressief over komt dan zal ik hem waarschijnlijk niet naar binnen laten. Is het een blond meisje dubbel D en blauwe ogen, denk ik dat ik haar wel naar binnen laat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sta wel raar te kijken als dat gebeurd.
Hangt ook af van het tijdstip.
Als het een buurtbewoner is die zijn sleutel kwijt is wel ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijken hoe de man eruit ziet, en dan je eigen intuitie volgen over een bepaald persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je schrijft 'hem'. Bewust?
Ik woon aan het water, ik zou hem daar naar verwijzen.
Een haar zou veel meer kans maken, na een inschatting die ik hier niet uit de doeken kan doen.
(niet verkeerd begrijpen, zonder dubbelzinnige bedoeling
opgeschreven)
14 jaar geleden
Postbode zou ik altijd binnen laten ; ik weet wat voor ramp het is. En verder loop ik aan een doodlopende straat waar eigenlijk weinig voorbijgangers zijn, dus moet het altijd iemand zijn die om één of andere reden in de straat moet zijn. Ik beoordeel / besluit dat op het moment dat ze voor de deur staan. En het is wel eens gebeurd inderdaad. Goed van vertrouwen wellicht, maar hoge nood is hoge nood. Als iemand echt naar binnen wil met verkeerde intenties, doen ze dat toch wel, en verder ben ik inderdaad redelijk goed van vetrouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt aan de indruk van de persoon.

Als het een blondine met blauwe ogen en cup DD is dan niet; Die kan wel bij de buren. Maar als het iemand met een marokaans accent, lange baard en haaneus is zal ik hem binnen laten en een kop muntthee aanbieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een bange schijterd dus ik zou 't zaakje niet vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als schijterd heb toilet ook zelf nodig he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha ''schijterd'' nice......
Gezien het feit dat ik als vrouw alleen in een hutje in het bos woon weet ik nog niet of ik die persoon binnen laat.
Ik heb gelukkig een glazen voordeur, dus kan de persoon goed zien. Als het een vrouw is, is de kans groter dat ik haar binnenlaat. Een man... dat weet ik nog niet, hangt ook een beetje af van het tijdstip van de dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga op je intuitie af. Niet nadenken maar voelen of er haren rechtop gaan staan of niet. Kijk iemand in de ogen.
Wat voel je?
Als er geen alarmbellen gaan rinkelen kun je iemand wellicht binnenlaten.
Vind je dit sowieso toch eng, bv als je als vrouw alleen thuis bent, doe het dan gewoon niet.
Leg het eventueel uit aan die persoon!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn gevoel zal uiteindelijk beslissen, of de man of vrouw mag pissen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha, kort maar krachtig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind ik ook, geen gezeik! :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen? of toch wel? ;-)
Als ik niemand verwacht of als ik de persoon niet herken of weet waarvan diegene is doe ik niet eens open.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het zelf wel eens meegemaakt, toen ik meeliep met de 10 km van de avond4daagse. Toen was ik heel erg blij dat ik binnen gelaten werd!
Als er bij mij iemand aan zou bellen zou ik het denk ik wel doen. Maar het scheelt dat ik in een flat woon, als het toch een engerd zou blijken te zijn en ik hard zou gillen komen mijn buren me (hoop ik) wel helpen.
Ik heb trouwens weleens gelezen dat je het beste heel hard "brand" kan roepen als je aangevallen wordt. Want als je "help" roept durven mensen niet naar buiten te komen, maar bij "brand" komen ze meteen kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt helemaal aan het gevoel dat ik van de persoon krijg.
vorige week was er zo een deur aan deur verkoper, die bijna met puppy ogen smeekte of ie naar de wc mocht.
wel deed ik alsof de blaffende hond achter de deur heel gevaarlijk was haha, maar hij mocht van mij wel.
je moet qua gevoel gewoon zeker zijn.
je aura of zintuig waarschuwd je wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volledig afhankelijk van de manier waarop hij het vraagt en van zijn lichaamstaal. Dus soms wel en soms niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vreemde zal ik altijd weigeren.
Er is een café in de buurt dus dat kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Er zijn voldoende openbare gelegenheden in de buurt waar hij/zij terecht kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, komt er niet in. De buren hebben ook een bel (en een tuin).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe vaak überhaupt niet open als er aangebeld wordt terwijl ik niemand verwacht.

Als er één plek is waarvan ik echt helemaal zelf mag bepalen wie ik er binnen laat, en op basis van welke argumenten ik iemand wel of niet binnenlaat, is het wel mijn eigen huis. Sociaal ben ik al in de rest van de wereld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het een vrouw is dan mag het, maar dan zet ik eerst even de beveiligingscamera in het toilet aan. Als het een man is trek ik eerst even bewust de stekker van die camera eruit, voor het geval dat.

Nee maar serieus. Ik heb het wel eens een keer meegemaakt, ik denk dat als de persoon enigszins betrouwbaar overkomt ik het wel toelaat. Met dien verstande dat ik wel een beetje oplet. (Zonder camera uiteraard).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik dat persoon zou kennen wel, als ik het niet zou kennen niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tuurlijk als het andersom was zou ik het ook op prijs stellen dat ze mij binnenlaten