Updaten ??? Ipod 1G

Ik heb een itouch 1G maar als ik hem aan itunes leg vind hij sinds 3.2.2 geen nieuwe updates is dit omdat mijn gratis updates op zijn of naait apple alle 1Gers

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Voor de iPod touch 1g zijn geen nieuwe updates meer iOS 4 is te 'nieuw' voor de 1e generatie. Wil je toch iOS 4 gebruiken, dan zul je een nieuwe iPod moeten kopen :/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, iOS 4 updates zijn alleen geschikt voor ipod 2g en nieuwer, ik denk omdat in 1g eeb te oude/langzame processor zit.
Groeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1G is zeer sterk verouderd en ondersteunt daarom niets nieuwers dan iOS 3.2.
De iTouch 1G is in topvorm niets meer dan €60 waard nu, had er zelf ook eentje, met kerst aan m'n kleine zusje gegeven :)