Wie weet er een lekker recept met quinoa?

Quinoa = Powerfood :) nu nog een power recept!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Sinaasappelquinoa

serveren met gegrild visje en groene salade

Ingrediënten:
- 50g boter
- 1 kleine rode ui, fijngehakt
- 1 knflookteen, fijngehakt
- 1 liter sinaasappelsap
- water
- 1 theelepel zeezout
- 500g quinoa
- 100g tropische notenmix (rozijnen, bananenchips, pecannoten, cashewnoten, amazonenoten)

Bereiding:
Kook 1 deel quinoa in 1 deel water plus 1 deel sinaasappelsap. Voeg het zout toe en laat dit 5 minuten zacht koken, daarna nog 7 minuten laten staan. Bak de ui en knoflook in de boter glazig. Meng dit met de gehakte notenmix door de quinoa.