Iemand een idee om betere cijfers te halen/ hoe ik voor een toets kan leren?

Zit nu in het 3e jaar en inde 1e en de 2e ging alles echt heel goed! Maar nu niet meer... Ik ben snel afgeleid en weet niet heel goed hoe ik moet leren...( klinkt echt heel dom maar het is zo!) ik heb al wel huiswerk begeleiding maar het helpt niet echt! Ik wil ook niet afstromen ik wil gewoon door! Iemand een idee hoe ik mijn cijfers kan op halen/ hoe ik moet leren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wat belangrijk is dat je hulp van een volwassenen vraagt. (zoals je ouders)
Die helpen je serieus te leren.
Vraag ook aan een leraar wat je moet doen om je cijfers omhoog te halen succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De stof herhalen, herhalen en nog eens herhalen.