Help! Verkouden

Ik ben sinds gister erg verkouden. De nacht is niet te beschrijven(loopneus niezen etc.) ik heb nu een paracetamol genomen s'ochtends ook eentje. Ik haat het en ik moet er eigenlijk morgen al van af zijn i.v.m school( 2 proefwerken enz.) en ik wil niet te ver achterblijven op de lessen. Ik wilde vragen is er iets wat ik kan doen waardoor ik snel beter wordt het liefst zo snel mogenlijk morgen avond zodat ik woensdag weer naar school kan gaan. Ik heb al proberen te slapen maar de slaap komt er maar nie in.(
Gister om 1 uur s'nachts pas
Geslapen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

een neusspray gebruiken of emmer met kokend water pakken dan met je hoofd daar boven hangen en een handdoek erover zodat er zo weinig mogelijk lucht ontsnapt en dan wat mint in dat water, dat helpt best goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Citrosan drinken. Ik hoop dat jullie dat in huis hebben aangezien je het liefst morgen weer beter bent. Citrosan werkt voor mij altijd als een wondermiddel. Verder inderdaad neusspray en op tijd gaan slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je 1 nachtje niet goed slaapt slaap je de volgende nacht vaak hartstikke goed.
Naar de sauna gaan ben je dr morgen van af!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jail, wat akelig dat je je zo verkouden voelt.

Neem in bed twee kussens en leg die op elkaar. Zodat je niet plat ligt, maar iets hoger. Omdat je neus dan hoger ligt loopt hij niet zo snel vol en ben je minder benauwd. Dat helpt echt. Misschien slaap je zo een paar uurtjes.