Hoe voeg je een watermerk toe aan een powerpoint presentatie??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Je kan in Photoshop of zelfs in een apart Worddocument een watermerk-achtige afbeelding maken. De Opacity in Photoshop moet je dan gewoon wat hoger zetten zodat het doorzichtiger wordt (net als een watermerk).

In Powerpoint kan je vervolgens die afbeelding uploaden als achtergrond voor je dia's. Volgens mij kan het namelijk niet echt als watermerk, maar wel als achtergrond afbeelding. Ook daar kan je dan de doorzichtigheid verhogen zodat het een watermerk wordt.