ligt eraan waarvoor je ze inneemt.
bij heel veel pijn zei mijn internist dat ik er 4x2 mocht nemen, dat is 8 per dag, een giga-belasting voor de lever.
ik zou dit dus echt even navragen bij je arts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

5of 6 staat op het doosje als het goed is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van het aantal mg, het staat op het doosje hoeveel stuks per hoeveel uur. Ik zou gokken op max 4.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 van 500 mg per keer en je moet 4 uur wachten voordat je nieuwe inneemt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6 x 500mg. 3x 1000mg heeft vaak meer effect. Staat ook in de bijsluiter overigens hoeveel je per dag mag innemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe moet men altijd de gebruiksaanwijzing als uitgangspunt hanteren.
Langdurig gebruik van paracetamol kan schadelijk voor de lever zijn.
Als blijkt dat je langduriger afhankelijk bent van hogere doseringen, doe je er verstandig aan toch maar eens de arts te raadplegen.