is antwoorden met een vraag ook ECHT antwoord geven? ja toch?

dat vroeg ik me gewoon af

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenzij je achter het net vist, dan kan je die ouwe koeien er niet meer uithalen. Maar beter tien vogels in de lucht dan de knoop nog eens doorhakken, daar krijg je ook een gat in de handen van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat denk je zelf?

Het beste antwoord

Dat ligt er maar aan. Als jij wilt weten wat de temperatuur buiten is, en ik zeg: 'Waarom wil je dat weten?', dan is dat geen inhoudelijk antwoord op jouw vraag, wel een reactie op jouw vraag.
Als het gaat om antwoorden op deze site, dan gaat het erom dat er een goed antwoord op de vraag moet komen, een vraag om verduidelijking is geen antwoord maar een reactie en moet dan ook bij de reacties geplaatst worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een wedervraag is natuurlijk geen antwoord.
de vraagsteller moet er wel wijzer van worden.
maar een vraag als: weet je dan niet dat...gevolgd door een antwoord, geldt wat mij betreft wel als antwoord.