Zover ik weet niet in Nederland. Praktisch alle wijn komt uit het buitenland en het heeft dus weinig zin op die flessen statiegeld te heffen. Omsmelten is goedkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen, vreemd genoeg niet. Waarschijnlijk omdat er tal van verschillende modellen zijn, die het verzamelen ervan moeilijker maakt. Overigens ken ik wel een wijnhandel in Aachen die flessen terugneemt. Je betaald dan ook wat statiegeld wanneer je een fles Federweisser bij hem koopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het is goed voor de glasbak