Ik wil graag een email adres info@ mijnbedrijfsnaam.nl

Hoe moet ik dat doen? En moet je dan ingeschreven staan bij KvK? En wat zijn de kosten hiervoor?

Toegevoegd na 37 minuten:
En in welk programma kan ik mijn mail openen?
Ik ben echt een leek!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
24K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat wil ik ook graag weten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijndomein.nl kun je die gewoon kopen.
Kijk of de naam die je wilt beschikbaar is. Ook kun je dan nog kiezen voor .nl of .com etc.

Het beste antwoord

Je kan ook kijken op www.mijndomein.nl deze bieden een hele goede service en hebben ook verschillende paketten, zo kun je een domeinnaam registeren (dus bijvoorbeeld www.mijnbedrijf.nl) maar dan heb je nog niks. Alleen de naam. Ook bieden ze email pakket aan dus dan krijg je wat jij graag wilt (info@mijnbedrijfsnaam.nl) en ze bieden ook een hosting pakket aan, dit betekend dat ze er voor zorgen dat je webruimte hebt (waarop je dus een website kan zetten) zodat je klanten jou ook kunnen vinden via het internet. Mocht dit teveel van het goede zijn kun je dus uit de voeten met het email pakket! Dit is zeer goedkoop en ze bieden op deze site ook een hele goede service voor als je vragen hebt! Je email zou je kunnen ophalen met Microsoft Outlook (een programma speciaal voor het verzenden en ontvangen van email) maar bij het instellen zul je misschien wel wat hulp nodig hebben van een kennis (maar ook op de website van mijdomein.nl is een simpele uitleg te vinden van hoe dit moet en werkt) als dat allemaal alsnog niet lukt kun je ook nog je email bekijken (op een eenvoudige manier) via de weblink! Ik zou zeggen neem een kijkje op hun website, lees het eens door en je snapt precies waar ze het over hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
+antwoord....

Andere antwoorden (2)

Gewoon een bedrijfsnaam registreren. Daarna kan je elke naam voor de@ zetten die je wil, dus ook info!

Toegevoegd na 3 minuten:
Registratie kost ongeveer 40 euro. KvK alleen nodig als je zaken gaat doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan al vanaf 20,00 per jaar. Zie www.isp25.nl

Een kvk is niet nodig, enkel een domeinnaam en hostingpakket.

Www.gethost.nl vind ik een aanrader. Ik ken de eigenaar en heb gezien dat ze het allemaal erg goed voor elkaar hebben.