Bang zijn!

Ik ben egt heel bang net liepen we met z'n alle buiten( geen rotzooi trappen maar gewoon terug naar huis) en dan ineens roken we een soort brandlucht, ik was gelijk helemaal bang! En als ik thuis kom durfde ik mijn fiets niet eens binnen te zetten, gelukkig bleef een vriend ff wachten, en net ging ik naar bed en toen durfde ik niet eens naar boven! Wat moet ik doen???
Groeten marco uit nijmegen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan heel goed maar ik dacht gelijk ow shit was is dit ik wil naar binnen enzo

Antwoorden (1)

Beetje voor beetje je angsten aanpakken. Hoe meer je je laat leiden door je angsten hoe groter en sterker ze worden. Als je een paar keer een angst doorstaat en merkt dat er niets fout is gegaan gaan je hersenen minder valse alarm signalen afgeven omdat je ze niet blijft voeden en zullen ze afnemen. Sterkte ermee, angst is iets vreselijks! Hoop dat je het overwint. Desnoods met hulp van mensen die er voor geleerd hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee bedankt.