Puisten uitknijpen..

Ik had net een grote puist met een wit kopje erop. Ik heb hem uitgeknepen en al het viezigheid eruit gehaald. Toen heb ik er tonic op gedaan van Clinique en er een stukje watje opgelegd, het prikt nu heel erg. Is dat normaal, betekent dat dat alle bacterien enzo doodgaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Goed gedaan.. En dan nu eerst handen wassen. Anders besmet je jezelf.

Die lotion prikt. Gaat over. Kan geen kwaad.

Als je vaker last van puistjes hebt, haal dan eens een tube Nestosyl. Oranje tube, euro of zes? Als je dat erop doet, dun, dan is de volgende dag het puistje verschrompeld. Zulk super spul! Ook voor wondjes en zo. Zou het iedereen wel willen zeggen: zorg dat je daarvan een tube in huis hebt! Puur ervaring. Geen reclame :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee ga ik meteen kopen morgen, maar als de puist verachrompeld is, wat moet je er dan mee doen? Gewoon wegtrekken ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
desnoods nog een keertje insmeren en dan gaat het zonder littekentje weg.
het is een witte crème. Niet dik opsmeren als je de deur uit moet. Dan dunnetjes. 's avond thuis maakt niet uit. of als je naar bed gaat. Soort zuiverend spul.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.nestosyl.nl/index.php?page=4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plaatje. Je hebt grote en kleine tubes. begin gewoon met een kleine tube om te proberen.
http://www.nestosyl.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heelheelheelheelheel erg bedankt!!