T-Mobile aanklagen?!

Alle tmobile gebruikers kunnen niet bellen en gebelt worden.. Ik heb een heleboel mensen niet kunnen bereiken, waarvan sommige voor noodgevallen, nou vraag ik me af.. Kun je in zo'n situatie T-Mobile aanklagen? (ja dat kan, maar ik bedoel..) Kun je ze hiervoor aansprakelijk stellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

112 is altijd bereikbaar volgens mij, dus je zou ze alleen aan kunnen klagen als je bewijs hebt dat je er erge schade door ondervonden hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies!
Ik heb zelf ook t-mobile en geen probleem hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, zeker niet aanklagen!
Beter is 't om Youp van 't Hek te informeren over deze problematiek. Publiciteit werkt beter.....